news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1387/11/13

دیدار جمعی از زندانیان آزاد شده از بند رژیم های مستبد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار گروهی از زندانیان آزاد شده از بند رژیم‌های مستبد با اشاره به لحظات دشوار و تلخ دوران اسارت خاطرنشان کردند: شما با مجاهدت و صبر خود در زندان، نهضت عظیم و جهانی بیداری اسلامی را گام‌هایی به پیش بردید. ضمن آن‌که هر لحظه از مقاومت شما نزد خداوند مأجور و دارای حسنة است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با مقایسه‌ی وضع کنونی رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا با بیست سال قبل خاطرنشان کردند: قدرت‌های سلطه‌گری که چندی پیش خود را در نهایت عظمت می‌دیدند، اکنون احساس ضعف و زوال می‌کنند و با استمرار این مجاهدت‌ها، نشانه‌های پیروزی و قدرت الهی بیش از پیش ظاهر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر شکست‌ناپذیری راه خدا و انبیاء الهی خاطرنشان کردند: همان‌طور که خداوند به صبر و مقاومت مجاهدان لبنانی و فلسطینی برکت داد و آنان در جنوب لبنان و غزه پیروز شدند، دیگر مجاهدان نیز إن‌شاء‌الله طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.
در این دیدار سمیر قنطار، شیخ عبدالکریم عبید و مصطفی دیرانی -مجاهدان آزادشده از بند رژیم صهیونیستی- جبار موات کسار و فاضل الموسوی -زندانیان آزادشده از بند رژیم بعثی صدام- و تعدادی از زندانیان آزادشده از بند دیگر رژیم‌های مستبد و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی