news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1370/08/30

دیدار جمعی از بسیجیان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا صبح امروز در دیدارفرماندهان رده های مقاومت نمونه بسیج و جمعی از دانشجویان و طلاب بسیجی با ایشان طی سخنانی از بسیج بعنوان محور اصلی دفاع مسلحانه از اسلام و انقلاب یاد کردند و ضرورت تقویت هرچه بیشتر آن را مورد تأکید قراردادند.

در این دیدار که با ابراز احساسات پرشور حاضرین در اطاعت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و شعارهایی نظیر «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «ما بسیجیان همه آماده ایم، دست بیعت با ولایت داده ایم» توأم بود، فرمانده کل قوا بسیج را یکی از برکات الهی بر کشور اسلامی ایران،‌ انقلاب و امام بزرگوار دانستند و افزودند: توانایی و آمادگی نیروهای مسلح در هر کشوری با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی کامل می شود و این واقعیت را ما در ایران اسلامی تجربه کرده ایم. بسیج بعنوان یک نیروی مردمی، محور و اساس دفاع مسلحانه از انقلاب محسوب می شود و تقویت هرچه بیشتر آن ضروری است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیروهای داوطلب بسیجی را به تلاش درجهت خلوص نیت،رشد معنویت و اخلاق، تقوا و عمل صالح سفارش کردند و فرمودند: ما هرگز از طمع شیطان به دور نیستیم لذا برای به خاک مالیدن بینی شیطان و ناکام گذاردن او در طمع ورزیهایش باید خود را به سلاح تقوا یعنی عمل به تکلیف الهی، انجام واجبات و پرهیز ازمحرمات مجهز کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی رشد تقوای الهی در دل جوانان بسیجی و مؤمن را موجب مستحکم شدن صف مجاهدان اسلام و تضمین پیشرفت اهداف اسلام و انقلاب ذکرکردند و فرمودند: آماده بودن برای فداکاری در راه خدا و حضور کارساز و مؤثر درجایی که خداوند متعال اراده فرموده است کار اصلی بسیجی محسوب می شود و برای این منظور نیروهای بسیجی باید دشمنان گوناگون خارجی و داخلی خود را که چهره ی نفاق آلوده ای دارند بخوبی بشناسند و به مانند بنیان مستحکمی در برابر آنان بایستند.فرمانده کل قوا در پایان سخنانشان ضمن تأکید بر اهمیت سازماندهی و حضور منظم و مستمر نیروهای بسیجی در مراکز بسیج اظهار امیدواری کردند که بسیجیان بتوانند در راه پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب همواره از تفضلات الهی برخوردار بوده و گامهای استوارتری را در این راه به پیش بردارند.

بر پایه همین گزارش پیش از سخنان مقام معظم رهبری،‌ سرتیپ پاسدار علیرضا افشار فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضر رهبر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران تسلیت گفت و طی سخنان کوتاهی گزارشی از فعالیتهای انجام شده درجهت آموزش و سازماندهی ارتش 20میلیونی را به استحضار فرمانده کل قوا رساند.

برچسب‌ها: دیدار بسیجیان؛
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی