news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1399/09/20
انتشار برای نخستین بار؛

انتشار بیانات رهبر انقلاب درباره آینده انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران

خط حزب‌الله در شماره ۲۶۶ این نشریه، بخشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی «آینده انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران» را منتشر کرد.

«سرنوشت جمهوری اسلامی اعتزاز و اعتلا است، و بدانید سرنوشت دشمنان جمهوری اسلامی ذلّت و انحطاط است؛ همه‌ی قرائن این را به ما نشان میدهد و برای ما اثبات میکند و این اتّفاق خواهد افتاد. آن روز ممکن است افرادی از ماها نباشیم، امّا ملّت ایران هست، ملّت ایران زنده است، جریان انقلاب زنده است، جریان نظام مقدّس اسلامی زنده و سرحال و بانشاط است، از این روزها آن روز یاد خواهند کرد و خواهند گفت که یک روزی ملّت ایران [چنین بودند:] «مَسَّتهُمُ البَأساءُ وَ الضَّرّاءُ وَ زُلزِلوا حَتّیٰ یَقولَ الرَّسولُ وَ الَّذینَ ءامَنوا مَعَه مَتیٰ نَصرُ اللهِ اَلا اِنَّ نَصرَ اللهِ قَریب»؛ آن روز مردم از حرکت شما، ایستادگی شما، مقاومت شما، خوب‌ عمل‌ کردن شما تشکّر میکنند، تقدیر میکنند، قدرش را میدانند، همچنان که ما امروز قدر رزمندگان دفاع مقدّس و شهدای دوران دفاع مقدّس را میدانم.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که فروردین سال ۱۳۹۸ و به مناسبت میلاد حضرت ولیّ‌عصر (عج) برگزار شده بود، سرنوشت جمهوری اسلامی را اعتلا و اعتزاز دانستند و با مروری بر سختی‌های زندگی مردم در حوادث دفاع مقدس و پایان جنگ با خرسندی ملت ایران، سختی‌های و زحمت‌های دوران حاضر را نیز پایان‌پذیر خواندند.

«زحمات امروز هم تمام خواهد شد و میتواند با خرسندی تمام بشود؛ شرطش چیست؟ شرطش این است که آحاد ملّت ایران -بخصوص مسئولان در رده‌های مختلف- کار خودشان را خوب انجام بدهند.»

متن بیانات رهبر انقلاب در این دیدار را از اینجا بخوانید.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی