news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1369/10/01

برگزاری مراسم‌ اعطای‌ شرح‌ وظایف‌ نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ به‌ فرمانده‌ی‌ کل‌ سپاه در حضور فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا پیش از ظهرامروز طی مراسمی شرح وظایف و مأموریت مصوب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاباسلامی را به فرمانده کل سپاه پاسداران اعطاء فرمودند.

در این مراسم که رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح،‌ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران،‌ رئیس ستاد سپاه پاسداران و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران حضور داشتند.حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تلاشها و مجاهدات برجسته ی نیروی زمینی سپاه را یکی ازدرخشانترین و روشنترین افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالهای گذشته توصیف کردند.

مقام معظم فرمانده کل قوا با اشاره به روشن شدن قطعی و رسمی شرح وظایف و مأموریت نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشتند: امیدواریم این نیروبراساس مأموریتهای مشخص خود در آینده نیز با اخلاص ، تلاش و مجاهدت و با دقت کامل در کنار نیروی مقاومت بسیج که حائز کمال اهمیت است به وظایف خود عمل کند. و این اطمینان همواره برای کشور وجود داشته باشد که نیروی زمینی سپاه همچون گذشته باجان فشانی آماده انجام وظایف خود و پاسداری از حریم جمهوری اسلامی است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنان خود از رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح وفرماندهان سپاه پاسداران در زمینه تدوین شرح وظایف و مأموریت نیروی زمینی سپاه تقدیر کردند.

این گزارش حاکیست در این ملاقات فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر از ابلاغ شرح وظایف این نیرو آمادگی کامل نیروی زمینی سپاه را برای اجرای دقیق اوامر فرمانده معظم کل قوا اعلام کرد.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی