news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتفيلمفيلمعکس پوستریعکس پوستری
نسخه قابل چاپ
1369/06/01

دیدار جمعی از آزادگان با رهبر انقلاب

گروه زیاد دیگری از آزادگان سرافراز عصر امروز ضمن دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با ایشان بعنوان ولی امر مسلمین بیعت کردند. در این اجتماع پرشور که در محیطی آکنده از عشق به ولایت انجام شد، آزادگان اسلام احساسات پاک واخلاص بی‌شائبه خود را نسبت به مقام معظم رهبری ابراز داشته و با سردادن شعارهائی نظیر ما همه سرباز توأیم خامنه ای گوش به فرمان توأیم خامنه ای بر اطاعت و پیروی از اوامر و فرامین ایشان تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن اشاره به اینکه هر گاه به چهره های نورانی شما می‌نگرم فکرمیکنم که جای امام چقدر خالی است اظهار داشتند: آن باغبان چیره دست و آن پدرمهربان امت اگر امروز در میان ما بود و می دید که نهالهای برومندش و فرزندان دلاورش بعد از سالهای متوالی اسارت در دست دشمنان چگونه بالنده و سربلند و پرشوربرگشته اند و دست تطاول روزگار نتوانسته کمترین تأثیر منفی بر روی روحیه و جانهای منور آنان بگذارد چقدر لذت می‌برد و شاد میگردید.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند:در این چند روز اخیر نعم الهی برای ملت ما متوالی بوده است اما غیر از نعمت پیروزی و بازگشت شما فرزندان ملت و نور چشمهای عزیز ما دو نعمت بزرگتر دیگری نیز وجود دارد. اول آنکه شما آنچنان بازگشته اید که دل هر عاشق اسلام را شاد کرده ودل هر انسان دلسوز و دردمند را امیدوار کرده اید و مایه ی یأس دشمن و مایه یافتخار امت شده اید. و دوم آنکه کاملاً احساس کرده ایم که دست قدرتمند خداوند پشت سر این ملت، کشور، نظام و انقلاب همچنان وجود دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر این مطلب که در دنیای امروز هیچ صاحب قدرت طاغوتی به حاکمیت اسلام راضی نبوده و نیست افزودند: امروز بعد از گذشت قریب به ۱۲ سال از پیروزی اسلام وحاکمیت آن در کشور ایران دشمنان ما مأیوس شده و احساس ناتوانی خود در مقابل اسلام را بروز داده اند، اما از دشمنی شان نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام ذره ای کم نشده است و ممکن هم نیست که دشمنی شیاطین با راه و دین خدا کم شود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه شیطان با بندگان خدا دشمن است و شیاطین هم کمر دشمنی با بندگان خدا بسته اند اظهار داشتند تا هنگامی که ما بنده ی خدا هستیم دشمنی شیطانها نیز با ما کم نخواهد شد. در طول چند سال گذشته دشمنان اسلام و مسلمین امیدوار بودند و تلاش میکردند که بتوانند نهال انقلاب را از بیخ و بن قلع و قمع کنند ولی امروز این نهال در همه جا ریشه دوانده و با خون شهدا آبیاری شده و با مراقبت مادران و پدران و زجر دیدگان و مجاهدان فی سبیل الله و صبرواستقامت فرزندان اسلام و دلاوران راه اسلام مستحکم شده و به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده است و دشمن دیگر امیدی به قلع و قمع آن ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی بااشاره به اینکه ملت ما با امید و توکل بخدا از تمامی گذرگاههای سخت سربلند عبورکرد و پشت سر امام آن انسان استثنایی و آن سلاله‌ی پیغمبران ایستاد اظهار داشتند:امروز دشمنان جمهوری اسلامی اگر به زبان هم نیاورند در دلشان به ارزش والای امام و ملت پشت سر امام معترفند و شما آزادگان جزء بهترین و عزیزترین نمونه هاهستید.

ولی امر مسلمین با تأکید بر اینکه تهدیدها و توطئه های شیطانها و در رأس آن آمریکا شیطان بزرگ اندکی نخواهد توانست ملت ما را منحرف سازد اظهار داشتند: مانسبت به ملت های مسلمان دیگر جهان احساس مسئولیت می کنیم و نمی توانیم نسبت به سرنوشت مسلمانان بی تفاوت باشیم.

امروز آمریکا و اذناب او و آرزومندان و تشنگان قدرت که در منطقه خلیج فارس براه افتاده اند که جای پایی برای خود درست کنند بایدبدانند که در این منطقه که پایگاه اسلام است جایی ندارند. خلیج فارس یک مرکزاسلامی است و ثروتهای آن هم متعلق به ملتهای اسلامی است.

آمریکا که خود متجاوزاست چگونه میتواند دفع کننده ی تجاوز باشد ما تجاوز را از هر کس که باشد ردمیکنیم.

بنا بر همین گزارش پیش از بیانات مقام معظم رهبری توسط گروهی از آزادگان سربلند اسلام سرود ویژه ای در رثاء امام فقید و عظیم الشأن اجرا گردید.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی