news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبيانات
نسخه قابل چاپ
1368/09/05

دیدار مسئولین بنیاد مستضعفان و جانبازان با رهبر انقلاب

آقای محسن رفیق‌دوست رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان پیش از ظهر امروز به اتفاق قائم مقام و معاونین این بنیاد به حضور حضرت آیةالله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی رسید و با معظم له دیدار کرد. در این دیدار ابتدا آقای محسن رفیق دوست ضمن معرفی مسؤولین بخش های مختلف این بنیاد گزارشی از فعالیت های انجام شده در بنیاد مستضعفان و جانبازان را به استحضار مقام معظم رهبری رساند. آنگاه حضرت آیةالله خامنه ای طی سخنانی با تأکید بر اهمیت نقش بنیاد مستضعفان و جانبازان در رسیدگی به وضعیت جانبازان و مستضعفین جامعه اظهار داشتند: این بنیاد با در اختیار داشتن ثروت عظیم مردمی و با تلاش و فعالیتی دلسوزانه می تواند گره هائی از مشکلات مستضعفین و جانبازان را باز کند و خلاء هائی را که در این زمینه وجود دارد با امکانات موجود خود پر کند.

ولی امر مسلمین با اشاره به اینکه تشکیلات بنیاد مستضعفان و جانبازان باید همگام با فلسفه ی ایجاد آن در راستای کمک رساندن به محرومان و مستضعفان به ویژه جانبازان، در چارچوب مصارف صحیح و درست و قانونمند به عنوان سرچشمه جوشانی انجام وظیفه نماید و درخشش و جوشندگی خود را برای همیشه حفظ و نگهداریکند، لزوم آگاهی مردم از فعالیتها و آثار این بنیاد را مورد تأکید قرار دادند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی