news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسفيلمفيلمصوتصوت
نسخه قابل چاپ
1394/09/11

برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله میزبان هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در سخنانی، مسئله‌ی ریزش‌ها و رویش‌ها و جدا شدن منافقان از صف مؤمنان را از مقدمات قطعی ظهور حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواند و گفت: افراد در جامعه‌ی ایمانی باید تلاش کنند که درون خود را اصلاح کنند تا در غربال قبل از ظهور و آشکار شدن سرّ درونی انسان‌ها، جزء ریزش‌ها قرار نگیرند.
وی، امتحان ولایت‌پذیری را مهمترین و دشوارترین امتحان دانست و گفت: کربلا با اسرار درونی انسان‌ها سر و کار دارد و اربعین فراخوان رحمت الهی برای جذب و اصلاح انسان‌هایی با سیرت نیکو است، و علت کینه و بغض نظام سلطه و عوامل آن از راه‌پیمایی عظیم و ده‌ها میلیونی اربعین نیز همین قدرت و عظمت اربعین در نجات انسان‌ها است.
همچنین در این مراسم آقای مهدی سلحشور به ذکر مصائب آل‌الله و نوحه‌خوانی پرداخت.
در پایان این مراسم، دانشجویان نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه کردند.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 3 نظر ]
  • Ali-NJ ،
    1394-09-12 - 03:21

    ان شا الله سال آینده با حضرت آقا در جوار حرم امام حسین (ع) عزاداری نمائیم
  • حسین رحمانی ،
    1394-09-11 - 17:20

    کاش می شدجانم را فدایتان کنم گرچه باز هم چیزی جز این ندارم.
  • عمار الخامنه ای ،
    1394-09-11 - 13:52

    اللهم إحفظ و  أيد امامنا وقائدنا مولانا سیدنا الخامنه ای
    دیدن وجود مبارک امام خامنه ای و عزاداری بر جد بزرگوارشون در محضر نورانی خودشون ،تسکین دل ما جامونده های قافله اربعین بود.
    خدا سایه این پدر مهربان و دلسوز رو تا ظهور حجتش مستدام بدارد.
    از طرف ما از آقامون تشکر کنید که دوباره مارو مثل همیشه با کرم و بزرگواری به خونشون راه دادن و با دیدارشون دل ما رو آرامش بخشیدن.
پیامک‌های این دیدار
  • مراسم عزاداری هیئتهای دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی صبح امروز در حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی برگزار شد/ اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پس از پایان مراسم به امامت رهبر انقلاب
  • عزاداری هزاران نفر از اعضای هیئت‌های دانشجویی به‌مناسبت سالروز اربعین حسینی تا دقایقی دیگر با حضور رهبر انقلاب در حسینیه‌ی امام خمینی آغاز می‌شود.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی