news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتفيلمفيلم
نسخه قابل چاپ
1368/04/15

دیدار و بیعت جمعی از بانوان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز به هنگام بیعت صدها تن از زنان مسلمان چند شهرکشورمان با ایشان، نقش زنان در مراحل مختلف انقلاب را ستودند و از زنان به عنوان پشتوانه حرکت مردان نام بردند. به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی در این دیدار که با ابراز احساسات پرشور حاضرین همراه بود رهبر کشورمان ارتحال ملکوتی امام امت را به آنان تسلیت گفتند و طی سخنانی در تمجید از نقش و جایگاه زنان مسلمان کشورمان در روند انقلاب بزرگ اسلامی فرمودند: یقینا اگر پشتیبانی و حمایت بانوان در مراحل مختلف انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی نمی بود، این پیروزی ها بدست نمی آمد و استقامت و ثباتی که مادران، همسران و خواهران شهدا از خود نشان داده اند انسان را حیرت زده می کند.

ایشان در پایان، با تأکید بر لزوم حضور زنان مسلمان کشورمان در همه صحنه ها فرمودند: زنان در طول انقلاب همواره پشتوانه حرکت مردها بودند و اگر احساسات و ایمان قوی زنان نمی بود شاید بسیاری از مردان ما این قدرت را پیدا نمی کردند که در لحظات سخت میدان های گوناگون حضور یابند.

برچسب‌ها: زن؛ زنان؛
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی