news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکسعکسعکسعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1393/06/22

آیت الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسئولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند

آیت‌الله امینی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کرد و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت نمود.
همچنین تعدادی از از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور، برخی از نمایندگان ولی‌ّ فقیه در استان‌ها و نهادهای انقلابی، نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، کابلی و سید سعید حکیم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی -فرزند بزرگوار امام راحل-، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه‌های علمیه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، گروهی از فرزندان و همسران شهدای گرانقدر دفاع مقدس و تنی چند از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف، از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.
همچنین طی امروز و دیروز هم جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران با حضور در بیمارستان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و با ایشان صمیمانه گفت‌وگو کردند.

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پیامک‌های این دیدار
  • نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی،‌ موسوی اردبیلی به همراه آیت‌الله امینی، تعدادی از اعضای مجلس خبرگان، وزرای دولت و برخی دیگر از شخصیت‌ها با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی