news/content
نسخه قابل چاپ
1385/03/13

اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به مناسب هفدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به مناسبت هفدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی قدّس‌سرّه‌الشّریف مجلس تکریم و بزرگداشتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌گردد. به همین منظور از سوی دفتر مقام معظم رهبری اطلاعیه‌ای به این شرح صادر شد:
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
۱۴ خرداد یادآور هجران جانسوز حضرت امام خمینی قدّس‌الله‌نفسه‌الزّکیة و ماتم بی‌پایان امتی سرافراز فرامی‌رسد. در غم شخصیت فرزانه و بی‌نظیری چون او، جا دارد که برگزیده‌ترین انسان‌ها و هوشمندترین ذهن‌ها و پاک‌ترین دل‌ها و جان‌ها از احساس تعظیم و تکریم او سرشار شوند.
در سالگرد ارتحال آن عزیز، بار دیگر امت امام به یاد مقتدای خویش مجلس عزا بپامی‌دارد تا خاطره‌ی آن یگانه‌ی دوران را گرامی بدارد و عهد خود را با آرمان‌های جاودانه‌اش تجدید نماید.
به همین منظور، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مجلس بزرگداشتی امشب سیزدهم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
دفتر مقام معظم رهبری
۸۵/۳/۱۳

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی