news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1391/06/10
استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد برای مقابله با تروریسم

دیدار آصف‌علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور پاکستان، تروریسم را موجود مزاحم تحمیل‌شده از جانب غرب به ملت‌های منطقه دانستند و خاطرنشان کردند: امریکا و قدرت‌های غربی هرجا پا بگذارند، شر و فساد و ناامنی به همراه می‌آورند.
ایشان همگرایی کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد را برای مقابله با تروریزم ضروری خواندند و افزودند: باید همه در مقابل زورگویی‌ها و تحمیلات قدرت‌های بزرگ احساس مسئولیت کنیم و در مقابل آن بایستیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری احساس و نگاه مثبت ایرانیان به ملت مسلمان، مؤمن، صمیمی و با فرهنگ پاکستان افزودند: امیدواریم با یاری خداوند مشکلات تحمیل‌شده به پاکستان پایان یابد.
آقای آصف زرداری نیز روابط دو ملت را روابطی عمیق و از نوع خویشاوندی خواند. وی با اشاره به تلاش اسلام‌آباد برای گسترش روابط گفت: ایده‌های حکیمانه‌ی شما درباره‌ی وحدت و ایستادگی کاملاً مورد قبول ما است.
رئیس‌جمهور پاکستان با قدردانی از برگزاری خوب و موفق اجلاس سران افزود: این اجلاس به جهانیان نشان می‌دهد که چگونه باید مشکلات خود را حل کنند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی