news/content
نسخه قابل چاپ
1377/11/12

حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، در سالروز ورود تاریخی آن اسوه زمان به ایران اسلامی که مصادف با آغاز دهه مبار که فجر است، در اولین ساعات صبح امروز، در مرقد مطهر حضرت امام (رحمه الله علیه)، حضور یافتند و به هنگام زیارت آن مرقد شریف، علو درجات و شادی روح بلند و ملکوتی آن رهبر فقید را از پیشگاه ایزد متعال، مسألت کردند.
مقام معظم رهبری همچنین خاطره یادگار حضرت امام، مرحوم حاج سید احمد خمینی را گرامی داشتند و برای آن مرحوم، رحمت، مغفرت و علو درجات، طلب کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهدای بهشت زهرا و مزار شهیدان بزرگوار و سرداران عالی قدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، همچنین مرقد مطهر شهیدان بهشتی ، باهنر، رجایی، چمران و شهدای دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی حضور یافتند و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تک تک آن عزیزان و قرائت فاتحه، برای ترفیع درجات و شادی روح آن شهدای عالی مقام، دعا فرمودند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی