news/content
نسخه قابل چاپ
1382/05/30

دیدار مسئولان وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار وزیر اطلاعات و جمعی از مدیران، کارشناسان و کارکنان این وزارتخانه، با قدردانی از خدمات خالصانه و بسیار باارزش مجموعه‌ی وزارت اطلاعات تأکید کردند: این تلاش‌ها که در شرایط دشوار و پیچیده صورت می‌گیرد و بسیاری از مردم و مسئولان هم از آن بی‌اطلاع هستند، قطعاً از اعمالی است که خداوند آن‌ها را به صورت ویژه تحت نظر و عنایت دارد و نیروهای وزارت اطلاعات باید قدرشناس چنین جایگاه و منزلتی باشند.
ایشان با اشاره به توانایی‌های علمی و تخصصی بسیار خوب در وزارت اطلاعات و حساسیت کار در این وزارتخانه افزودند: مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات باید علاوه بر افزایش توانایی‌های تخصصی، ارتباط معنوی خود را نیز هرچه بیشتر با خداوند متعال تقویت نمایند تا همواره در مقابل وسوسه‌ها تسلیم‌ناپذیر باشند.
رهبر معظم انقلاب یاد و ذکر خدا و اطمینان به کمک الهی را در کارهای دشوار بسیار نتیجه‌بخش دانستند و خاطرنشان کردند: هوشیاری نیز از جمله مسائل مهمی است که همه‌ی مسئولان و دستگاه‌های مسئول به‌ویژه وزارت اطلاعات باید آن را حفظ نمایند. ایشان با قدردانی از هماهنگی و هوشیاری دستگاه‌های مسئولِ در اغتشاش‌های خردادماه تأکید کردند: تا هنگامی که هوشیاری وجود داشته باشد، هیچ یک از توطئه‌ها و رجزخوانی‌های دشمنان نظام به نتیجه نخواهد رسید.
 
در این دیدار و پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آقای یونسی -وزیر اطلاعات- با اشاره به هماهنگی خوب میان این وزارتخانه و دیگر دستگاه‌های مسئول، از فعالیت‌های مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات و نتایج مثبت این فعالیت‌ها گزارشی ارائه کرد و گفت: وزارت اطلاعات با شناختی که از شرایط کشور و توطئه‌های دشمنان دارد، این نوید را می‌دهد که ایران اسلامی امروز مستحکم‌تر از هر زمان دیگر، آماده‌ی رسیدن به یک آینده‌ی بسیار درخشان و همراه با اقتدار است.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی