news/content
نسخه قابل چاپ
1380/07/28

دیدار جمعی‌ از فرماندهان‌ سپاه‌ با فرمانده کل قوا

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ امروز در دیدار جمعی‌ از فرماندهان‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌، با تبریک‌ سوم‌ شعبان‌، خجسته‌ میلاد پرچمدار آزادگی‌ و رستگاری‌ آقا اباعبدالله‌ الحسین‌(ع‌) و روز پاسدار، خودسازی‌ و جهاد اکبر را وظیفه‌ مهم‌ افراد، سازمانها و مجموعه‌های‌ انسانی‌ برشمردند و افزودند: حیات‌ دینی‌ و معنوی‌ فرد و اجتماع‌ در پرتو خودسازی‌ تداوم‌ خواهد یافت‌.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با تجلیل‌ از خدمات‌ افتخارآفرین‌ سپاه‌ پاسداران‌ در زمینه‌های‌ گوناگون‌ افزودند: پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در طول‌ 22 سال‌ گذشته‌ نشان‌ داده‌اند که‌ شایسته‌ عنوان‌ پیروی‌ از حضرت‌ سیدالشهدا (ع‌) هستند و از این‌ پس‌ نیز در گذر زمان‌ و بروز حوادث‌ و تجربه‌های‌ تازه‌، مجموعه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ پیروی‌ از حضرت‌ امام‌ حسین‌ (ع‌) را با عمل‌ خود، زنده‌تر و برجسته‌تر می‌سازند.
ایشان‌ بازگشت‌ به‌ خود و خودپالایی‌ را "عملیات‌ حقیقی‌ و ضروری‌ امروز" سپاه‌ خواندند و با تأکید بر لزوم‌ حفظ طراوت‌، شادابی‌ و پیشرو بودن‌ سپاه‌ پاسداران‌ خاطرنشان‌ کردند: سپاه‌ بعنوان‌ یک‌ موجود زنده‌ و متحول‌ باید با تلاش‌ بی‌وقفه‌ و تکیه‌ بر دانش‌، تدبر و تعمق‌ هر روز کاراتر شود.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی