news/content
نسخه قابل چاپ
1378/11/09

دیدار مسئولان بنیاد شهید با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار مسؤولان و مدیران کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی سراسر کشور، لزوم تکریم خانواده معظم شهداء و زنده نگه‌داشتن روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه خاطر نشان و تأکید کردند: ملتی می‌تواند به آینده خود به عنوان یک ملت با عزت و سربلند مطمئن باشد که این روحیه در میان آن ملت، زنده بماند. مقام معظم رهبری با تأکید بر این که برخورد مسؤولان و کارکنان بنیاد شهید با خانواده شهداء، باید همراه با احترام، پارسایی و منطق باشد، افزودند: تجلیل از خانواده شهداء که برای حفظ و بقاء نظام اسلامی فداکاری کرده‌اند، به معنای سپاسگزاری از کار بزرگ آنان است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: اگر ملتی از این فرهنگ از خود گذشتگی و فداکاری، سپاسگزاری و تجلیل نکند، امکان حیات با عزت و به دور از ذلت را نخواهد داشت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه مسؤولان و کارکنان بنیاد شهید را مهم و همراه با ثواب بسیار دانستند و تأکید کردند: وظیفه بنیاد شهید بگونه‌ای است که اگر صحیح و به بهترین وجه انجام گیرد، در سربلندی و عزت نظام اسلامی مؤثر خواهد بود. در این دیدار پیش از سخنان مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گزارشی از فعالیتهای بنیاد شهید ارائه کرد.
در ابتدای این دیدار نیز نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی