news/content
نسخه قابل چاپ
1376/06/20

اعطای درجه سرلشکری به فرمانده کل سپاه توسط فرمانده کل قوا

فرمانده کل جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز به دریافت درجه سرلشکری از دست فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم، پس از اعطای درجه سرلشکری به فرمانده کل جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به سوابق درخشان سردار سرلشکر پاسدار یحیی صفوی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بویژه حماسه دفاع مقدس ابراز امیدواری کردند وی با روحیه کامل نظامی و در پرتو صفا و صداقت و معنویت در استمرار و تکامل سازماندهی کنونی سپاه پاسداران و مضاعف ساختن کارآییهای این نهاد، منشأ آثار پربرکتی قرار گیرد. فرمانده کل قوا با تأکید بر لزوم توجه ویژه به نیروی بسیج ضرورت همکاری برادرانه سپاه و ارتش را خاطر نشان کردند و افزودند: کشور به نیروهای نظامی مؤمن، کارامد، متحد و مجهز به امکانات پیشرفته نیازمند است و این امر در پرتو همدلی و هم جهتی سازمان نظامی و استفاده صحیح از توانائیهای انسانی کشور امکان‌پذیر است.
در پایان این مراسم که فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی و نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آن حضور داشتند، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد.
 

برچسب‌ها: بسیج مستضعفین؛
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی