news/content
نسخه قابل چاپ
1375/12/19

استقبال پرشکوه مردم آبادان از رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین روز از سفرشان به استان لاله خیز خوزستان صبح امروز در میان استقبال شورانگیز و شکوهمند مردم مقاوم و سلحشور آبادان وارد این شهر شدند.
مقام معظم رهبری در حالی وارد آبادان شدندکه دهها هزار تن از اهالی این شهرستان از اولین ساعات بامداد امروز صفهای به هم پیوسته و فشرده‌ای را در مسیر استقبال تشکیل داده بودند و برای ابراز احساسات خالصانه بر خواسته از عشق و ایمان خود به مقام شامخ ولایت انتظار می‌کشیدند.
مردان، زنان، جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان، کسبه و بازاریان، کارمندان و کارگران و کشاورزان، شهری و روستایی، عرب و فارس، همه در کنار هم ایستاده بودند تا در استقبال از حضرت آیةاللَّه‌خامنه‌ای وحدت و یکپارچگی و همزبانی و همدلی خود را در یک صف واحد به نمایش بگذارند.
خیابانهای آبادان امروز به طرز زیبایی آذین‌بندی و چراغانی شده بود و اهالی محله‌های مختلف این شهر با نصب دهها پلاکارد به در و دیوار شهرستان خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم استقبال آماده کرده بودند و در این پلاکاردها مضامین زیبائی به چشم می‌خورد که برخی از آنها عبارتند از ای رهبر فرزانه تو شمع و ما پروانه، صلی علی محمد محبوب دلها آمد، خامنه‌ای رحمت است نور دل امت است، فرزند زهرا آمده محبوب دلها آمده وای رهبر والا مقام بر تو درود بر تو سلام.
مردم آبادان در گرامیداشت مقدم رهبر انقلاب اسلامی به شهرستان اتومبیل حامل معظم‌له را در طول مسیر استقبال گلباران کردند، غنچه‌های لبخند را به رویش شکفتند و در شوق دیدار رهبر محبوب خود اشک بر دیده افشاندند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از ورود به آبادان در اجتماع بزرگ مردم این شهر که در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شده بود حضور یافتند و به ابراز احساسات پاک مردم پاسخ گفتند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی