news/content
نسخه قابل چاپ
1374/04/10

دیدار مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در دیدار رئیس‌ سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی‌ و مسؤولان‌ دفاتر این‌ سازمان‌ در مراکز استانها با ایشان‌، طی‌ سخنانی‌ از خدمات‌ سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی‌ طی‌ دوران‌ پس‌ از پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و نیز برنامه‌ریزی‌ این‌ سازمان‌ در زمینه‌ تبلیغات‌ برای‌ استفاده‌ بهینه‌ از نیروهای‌ خود تمجید و ابراز خرسندی‌ کردند.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ از تبلیغات‌ به‌ عنوان‌ ظریف‌ترین‌ و دشوارترین‌ کارها یاد کردند و فرمودند: تنظیم‌ دقیق‌ برنامه‌ها برای‌ تمامی‌ مناسبتها و متناسب‌ با نیاز شهرها، روستاها، دانشگاهها، مدارس‌ و قشرهای‌ مختلف‌ جامعه‌ اولین‌ گام‌ در جهت‌ انجام‌ یک‌ کار تبلیغی‌ است‌ و در پی‌ آن‌ برآورد نیروها و امکانات‌ برای‌ تأمین‌ نیازهای‌ تعیین‌ شده‌ گام‌ دیگری‌ است‌ که‌ باید برداشته‌ شود و فعالیتها بر روی‌ آن‌ تمرکز یابد.
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ با ابراز خرسندی‌ از اقدام‌ سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی‌ در اعزام‌ افراد روحانی‌ به‌ مراکز شهری‌ و روستایی‌ بویژه‌ در جمع‌ جوانان‌ فرمودند: این‌ کار با برکتی‌ است‌ که‌ باید ادامه‌ یابد زیرا این‌ مهم‌ خلا کمبود روحانی‌ در بعضی‌ از نقاط کشور را تا حدودی‌ جبران‌ می‌کند.
بنا بر همین‌ گزارش‌ پیش‌ از بیانات‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ محمدی‌ عراقی‌ رئیس‌ سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی‌ گزارش‌ مشروحی‌ از فعالیتها و برنامه‌های‌ فرهنگی‌، تبلیغی‌، آموزشی‌ و هنری‌ سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی‌ در سراسر کشور و همچنین‌ اعزام‌ مبلغ‌ و روحانی‌ به‌ مناطق‌ محروم‌ کشور را به‌ استحضار رساند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی