news/content
نسخه قابل چاپ
1385/01/30

دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در دیدار فرمانده کل و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران، انگیزه و امید به آینده را شرط پیشرفت و موفقیت دانستند و تأکید کردند: این روحیه موجب نوآوری و ابتکار می‌شود و فرماندهان ارتش باید با شناسایی عناصر مستعد و خوب، ضمن تربیت فرماندهان آینده برای ارتقای بیش از پیش کیفیت یگان‌ها تلاش کنند.
ایشان در این دیدار، ضمن گرامیداشت روز ارتش، لزوم بالا بردن سطح آموزش‌ها و مهارت‌ها، روزآمد کردن ساختار و متون آموزشی، نگاه نو به آموزش و استفاده‌ی بهینه از همه‌ی ظرفیت‌های موجود را نیز خاطرنشان کردند.
فرمانده کل قوا همچنین وظیفه‌ی عقیدتی-سیاسی ارتش را در ارتقای معنوی نیروها و یگان‌ها و ارائه‌ی مطالب مورد نیاز با محتوای جدید، مهم ارزیابی کردند.
 
در این دیدار، امیرسرلشگر صالحی -فرمانده کل ارتش- ضمن ارائه‌ی گزارشی از توانایی‌های یگان‌های مختلف، بر آمادگی نیروهای سه‌گانه‌ی ارتش تأکید کرد.
رئیس ستاد مشترک و فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گزارشی از یگان‌های تحت امر خود بیان کردند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی