news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1384/02/19

دیدار مسئولان کرمان با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی عصر دوشنبه در دیدار با مسئولان، مدیران و دست‌اندرکاران سازمان‌های مختلف استان کرمان، این استان را با توجه به نیروی انسانی بسیار مستعد و منابع طبیعی فراوان، آماده‌ی پیشرفت و توسعه خواندند و افزودند: مشکلات موجود در مناطق مختلف استان قابل قبول نیست و باید با تلاش مؤمنانه و صبورانه‌ی مسئولان کشوری و استانی و مردم حل شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تصمیمات دیشب هیأت دولت برای جبران خسارات خشکسالی در مناطق مختلف کشور افزودند: استاندار فعال و همه‌ی مدیران استان باید تصمیمات اتخاذشده برای بهبود وضع کرمان را تا نتیجه‌ی نهایی پیگیری کنند.
ایشان مدیریت اسلامی را مدیریتی عادلانه و دلسوزانه خواندند و خاطرنشان کردند: تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم و رفتار مهربانانه با مراجعه‌کنندگان به عنوان عمل صالح در پیشگاه خداوند دارای اجر و پاداش است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تأثیرپذیری کارکنان دستگاه‌ها از رفتار مدیران، به مسئولان رده‌های مختلف دستگاه‌ها در سراسر کشور توصیه کردند: به گونه‌ای رفتار کنید که اثری از تبعیض و زیاده‌خواهی و امتیازبخشی به افراد خاص در فعالیت‌هایتان وجود نداشته باشد.
ایشان ایران را کشوری حقیقتاً الهی برشمردند و با اشاره به بالاتر بودن متوسط هوش ایرانی از متوسط جهانی افزودند: منابع بی‌پایان خدادادی، نیروی انسانی برخوردار از عقل و احساس و عاطفه و نسل جوان پرشور، آینده‌ی این کشور را کاملاً روشن کرده است که تحقق آن نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تلاش و دانایی و همبستگی است.
 
در ابتدای این دیدار، آقای کریمی -استاندار کرمان- در گزارشی اعلام کرد: افزایش سطح معیشت و رفاه مردم، تکمیل زیرساخت‌ها، اهمیت‌دادن به طرح‌هایی که در زندگی عموم مردم مؤثر است، مدیریت صحیح منابع آب، توسعه‌ی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، از اولویت‌های توسعه‌ی استان است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان سفر ۹ روزه‌شان به استان کرمان، امشب به تهران باز گشتند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی