news/content
نسخه قابل چاپ
1369/07/24

دیدار مسئولان بنیاد مستضعفان و جانبازان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار رئیس و معاونین بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی با ایشان، رعایت دقیق امانت، تقوی،بلندنظری و بی اعتنائی به زخارف دنیا را لازمه ی کار در راه خدا و خدمت هر چه بیشتر به محرومین، مستضعفان و جانبازان دانستند و بر فعالیت هر چه گسترده تر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی در کنار دولت در خدمت به محروین و ساختن یک جامعه مطلوب اسلامی تأکید کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار توجه و رسیدگی هر چه بیشتر به امور محرومین و مستضعفان و جانبازان و برخورد مناسب وهمراه با عطوفت اسلامی را در مراجعات آنان به دستگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تأکید قرار دادند.
حضرت آیت الله خامنه ای آنگاه به لزوم انجام کارهای وسیع اقتصادی در بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کردند و فرمودند: برای رسیدگی و کمک به محرومین جامعه تلاش گسترده در راه فعالیتهای اقتصادی در این بنیاد کاری اساسی است که البته باید در نهایت سلامت و صحت و دور از هر گونه آلودگی انجام پذیرد.زیرا که هدف نهائی بنیاد مستضعفان و جانبازان خدمت در راه خدا و رسیدگی به وضعیت محرومین جامعه است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: همه ی اجزاء بنیاد مستضعفان و جانبازان باید با رعایت امانت، تقوی، بلند نظری و بی اعتنائی به زخارف دنیا رسالت عظیم خود یعنی کمک به مستضعفان و جانبازان را به انجام برساند وخلاءهای ناشی از محرومیت را در جامعه اسلامی پر کند.
حضرت آیت الله خامنه ای باتأکید بر حفظ جنبه های ارزشی در فعالیتهای اقتصادی از کارهای با ارزش انجام گرفته در بنیاد مستضعفان و جانبازان اظهار خرسندی و تشکر کردند و فرمودند: بنیاد باید قویا در کنار دولت که متصدی و متکفل اصلی امور کشور است حضور داشته باشد و فعالیت کند و به آبادانی نقاط محروم و مستضعف کشور بپردازد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان بر اهمیت کار فرهنگی در بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کردند وفرمودند: کار اقتصادی همچون جسمی است که روح آن کارِ فرهنگی است. زیرا که اگر درفعالیتها کار فرهنگی درستی انجام نگیرد به مثابه ی جسمی قوی و سالم است که دارای روحی ناسالم و شیطانی است.
بر اساس همین گزارش پیش از بیانات مقام معظم رهبری آقای محسن رفیق دوست رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی گزارشی ازعملکرد بخش های مختلف این بنیاد و توفیقات بدست آمده در راه خدمت هر چه بیشتر به محرومین و مستضعفان و جانبازان را به استحضار معظم له رساند.

برچسب‌ها: محرومین؛
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی