news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1383/10/23

دیدار دست‌اندرکاران عقیدتی سیاسی-نیروی انتظامی با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی  ظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی، شأن و نقش روحانیون را هدایت جامعه خواندند و افزودند: در هر عرصه‌ای که روحانیون با هویت معنوی و مردمی خود حاضر بوده‌اند، برکات فراوانی نصیب جامعه شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به لزوم ساده‌زیستی، پرهیز از ظواهر و مقاصد دنیوی، گشاده‌رویی و برخورد طبیبانه‌ی روحانیون با مشکلات و دردهای مردم افزودند: روحانی برای ایفای نقش اساسی خود باید حقیقتاً روحانی باشد.
ایشان حضور مجموعه‌های عقیدتی-سیاسی را در نیروهای مسلح از برکات الهی دانستند و خاطرنشان کردند: عقیدتی-سیاسی در هر جا با منش معنوی و روحانی فعالیت کرده، تأثیرات بسیار گرانبهایی داشته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گسترش فعالیت مطلوب و مؤثر مجموعه‌ی عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی برای تعالی و تقویت ارزش‌های انسانی و دینی در نیروی انتظامی را ضروری برشمردند و خاطرنشان کردند: پرهیز از تشریفات و رفتار و برخورد کاملاً مردمی و معنوی، دست‌اندرکاران عقیدتی-سیاسی را در ایفای وظایف سنگینشان کمک می‌کند.
رهبر معظم انقلاب  همچنین نیروی انتظامی را به علت حضور در متن جامعه و زندگی مردم و مسئولیت سنگینش در حفظ امنیت و نظم جامعه، نیرویی بسیار مهم خواندند و افزودند: کارهای خوب همیشه با استقبال مردم روبه‌رو می‌شود.
 
در آغاز این دیدار حجت‌الاسلام رحمانی -رئیس عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی- گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه را بیان کرد و افزود: کمک به ارائه‌ی الگویی از پلیس خدمتگزار، کارآمد، متدین و انقلابی  از مهم‌ترین رویکردهای این مجموعه است.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی