news/content
نسخه قابل چاپ
1374/07/27

دیدار خانواده‌های‌ شهدا و ایثارگران و روحانیون‌ اهل‌ تسنن‌ و تشیع مازندران با رهبر انقلاب

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ صبح‌ امروز پس‌ از ورود به‌ شهر گنبد در اجتماع‌ خانواده‌های‌ معظم‌ شهدا، جانبازان‌ و آزادگان‌ و روحانیون‌ اهل‌ تسنن‌ و تشیع‌ این‌ شهر حضور یافتند و طی‌ سخنانی‌ جانبازی‌ و شهادت‌ در راه‌ خدا و مجاهدت‌ برای‌ عزت‌ اسلام‌ را به‌ عنوان‌ یکی‌ از پدیده‌های‌ برجسته‌ و درخشان‌ در دوران‌ پس‌ از پیروی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ توصیف‌ کردند.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ صبر بر شهادت‌ و سختیهای‌ ناشی‌ از مجاهدت‌ فرزندان‌ ملت‌ را برجسته‌ترین‌ طاعات‌ و از بزرگترین‌ حسنات‌ دانستند و فرمودند: جانبازان‌ و آزادگان‌ و خانواده‌های‌ آنان‌، سالهای‌ سخت‌ و روزهای‌ دشواری‌ را در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ سپری‌ کردند و در پرتو صبر و مقاومت‌ آنان‌ و خانواده‌های‌ معظم‌ شهدا، ملت‌ ایران‌ در دنیا عزیز و گرانقدر شد و بر همین‌ اساس‌ همه‌ مردم‌ باید قدر این‌ مجاهدتها را بدانند و به‌ آزادگان‌، جانبازان‌ و رزمندگان‌ احترام‌ و تکریم‌ کنند. زیرا افتخار و سربلندی‌ امروز ملت‌ ایران‌ مرهون‌ مجاهدتهای‌ خالصانه‌ آنان‌ است‌.
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ جوانان‌ را به‌ فراگیری‌ قرآن‌ کریم‌، آموختن‌ دین‌ و اخلاق‌ اسلامی‌ سفارش‌ کردند و در پایان‌ سخنانشان‌ فرمودند: وحدت‌، یگانگی‌ و همدلی‌ مردم‌، دشمن‌ را از رخنه‌ در صفوف‌ آنان‌ ناامید می‌کند. بنابراین‌ حفظ وحدت‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ و مهم‌ است‌ و همه‌ باید به‌ آن‌ توجه‌ کنند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی