news/content
نسخه قابل چاپ
1368/04/19

دیدار و بیعت مردم قم، رفسنجان و کهنوج با رهبر انقلاب

حضرت آیةالله خامنه ای رهبر مسلمانان جهان ضمن حمله شدید به آمریکا و دولتهای اروپائی به خاطر صدور فرهنگ منحط غربی، فساد، فحشاء و اعتیاد به کشورهای جهان سوم تأکید کردند که صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به عنوان صدور توحید و فرهنگ انسان ساز اسلام به اقصی نقاط جهان تکلیف الهی ماست و به انجام آن افتخار می کنیم.
رهبرکشورمان این مطلب را امروز در جمع کثیری از اقشار مختلف امت حزب الله از شهرهای قم، رفسنجان و کهنوج که برای بیعت با ایشان به تهران آمده اند، اظهار داشتند. دراین دیدار که با ابراز احساسات پرشور حاضرین و شعارهای «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای - گوش بفرمان توایم خامنه ای» و «به کوری چشم همه مشرکین - خامنه ای شد رهبر مسلمین،» همراه بود ابتدا آیةالله محمد یزدی طی سخنان کوتاهی به نمایندگی از سوی حاضرین، ارتحال جانسوز حضرت امام امت را به محضر حضرت آیةالله خامنه ای تسلیت گفت و بیعت دیدارکنندگان با رهبر و ولی امر مسلمین را اعلام داشت.
وی درسخنان خود به نقش شهر خود و قیام قم در روند انقلاب اسلامی اشاره کرد و از آن به عنوان سنگر مقدس دفاع از اسلام و مقدسات الهی نام برد.
سپس حضرت آیةالله خامنه ای ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی قدس سرّه را متقابلاً به حاضرین تسلیت گفتند و طی بیانات مبسوطی با تأکید بر ضرورت صدور فرهنگ انقلاب فرمودند: ما از صدور توحید، ترویج مکتب انبیاء، ارائه روشهای طیب و پاکیزه و صبر و مقاومت و ایثار به کشورهای دیگر هیچ ابائی نداریم و رسانه های غربی که با پول صهیونیست ها و سیاستمداران خبیث و ظالم و فاسد اداره می شوند نمی توانند با جنجال آفرینی ما را از صدور فرهنگ اصیل اسلامی و مفاهیم انقلاب باز دارند. ولی امر مسلمین با تروریست خواندن آمریکا و اذنابش افزودند: سازمان جاسوسی آمریکا با صدور موادمنفجره و اسلحه و نیرو برای ساقط کردن دولت ها به ضد انقلابیون کمک می کند. خرابکاری و تروریسم، دور از شأن انقلابی جمهوری اسلامی و ملت ایران است. این تهمت های ناشایست در خور همان کسانی است که به ما تهمت می زنند.
تروریسم کار آمریکا است که هواپیمای مسافری را با صدها مسافر منهدم می کند و دولت سعودی که درچنین روزی صدها تن را در حرم امن الهی با آن وضعیت رقت بار به شهادت رساند،تروریست است. رهبر انقلاب اسلامی در ادامه ی سخنانشان فرمودند: انواع و اقسام فسادها و انحطاط هائی که امروز بشریت را به خطر انداخته است، ناشی از صادرات فرهنگ غربی و تمدن استعماری و استکباری است و اعتیاد خطرناکی که گریبان جوانان را در بسیاری از کشورهای فقیر و عقب افتاده گرفته است و نیز فرهنگ مصرفی غلط تحمیل شده بر بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی جهان نشانه های دیگری از انحطاط فرهنگ صادراتی غرب است.
ایشان با تأکید بر ضرورت صدور ارزشهای اسلامی به جهان اظهارداشتند: ما باید از اینکه بتوانیم توحید، اخلاق انبیاء، روح فداکاری و اخلاص و تزکیه ی اخلاقی را به کشورهای دیگر صادر کنیم افتخار نمائیم و از اینکه غیرت و همیت صحیح و ایستادگی در مقابل قدرت های باطل را به صورت یک درس عملی به ملل دیگر ارائه و تعلیم دهیم، ابائی نداشته باشیم. رهبر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر استحکام و ثبات خلل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران فرمودند: ملت رشید ایران و امام خمینی، آن شخصیت عظیم و عالیقدر اسلام با اراده ی فولادین خود نشان دادند که همه ی قدرت های بزرگ جهان در مقابله با چنین اراده ی مستحکمی ناتوان و حقیرند.
رهبر کشورمان در بخش دیگری از بیاناتشان از ملت مسلمان و با ایمان کشورمان به عنوان مهمترین و راسخترین تکیه گاه نظام جمهوری اسلامی ایران نام بردند و افزودند: جلب دل های مردم از عهده ی انسان خارج است و این محبت و علاقمندی مردم نسبت به امام امت و نظام و نیز این اتحاد، همبستگی و خلوص و ایستادگی و وحدت کلمه و حضور قاطع مردم در صحنه تنها کار خداست و باید آن را با ایمان و عمل صالح حفظ کرد.
بنابر همین گزارش در این دیدار جمعی از اساتید، فضلا، طلاب حوزه علمیه، ائمه جماعات، خانواده معظم شهدا، جانبازان، مسئولین، اصناف و بازار، هیأت های مذهبی، جامعه مداحان، انجمن های اسلامی و مدیران کارخانجات، شوراهای اسلامی روستائی، فرهنگیان، انجمن های اسلامی دانش آموزان و شوراهای محلی قم و همچنین کاروانی متشکل از هزاران تن از اقشار مختلف مردم رفسنجان به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه و جامعه روحانیت رفسنجان و نیز روحانیون، مسؤولین و اقشار مختلف مردم کهنوج و راهپیمایان امیرکلای بابل حضور داشتند.

برچسب‌ها: مصرف‌‌گرایی؛
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی