news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1379/08/12

دیدار افتخار آفرینان‌ جانباز و معلول‌ شرکت‌کننده‌ در مسابقات‌ پارالمپیک‌ سیدنی‌ با رهبر انقلاب

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ عصر امروز افتخار آفرینان‌ کاروان‌ ورزشی‌ جانبازان‌ و معلولان‌ شرکت‌کننده‌ در مسابقات‌ پارالمپیک‌ سیدنی‌ را به‌ حضور پذیرفتند و از این‌ افتخارآفرینان‌ تجلیل‌ کردند.
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در این‌ دیدار در سخنانی‌ ضمن‌ قدردانی‌ از زحمات‌ و موفقیتهای‌ اعضای‌ این‌ کاروان‌ ورزشی‌، تأکید کردند: عامل‌ اصلی‌ موفقیتهای‌ چشمگیر و افتخارات‌ ورزشکاران‌ جانباز و معلول‌ در میدانهای‌ ورزشی‌، با وجود نقص‌ جسمانی‌، وجود غیرت‌ دینی‌ و انقلابی‌ در کنار آمادگیهای‌ دیگر است‌.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌، عزم‌ و اراده‌ ناشی‌ از ایمان‌ دینی‌ و انقلابی‌ را رکن‌ اساسی‌ موفقیتها در عرصه‌های‌ مختلف‌ جامعه‌ دانستند و افزودند: جانبازان‌ ورزشکار با پیروزیهای‌ درخشان‌ خود در میدانهای‌ ورزشی‌، همانند افتخارآفرینیهای‌ دوران‌ دفاع‌ مقدس‌، بار دیگر نقش‌ ارزشها و پایبندی‌ به‌ آنها را در کسب‌ موفقیتها به‌ اثبات‌ رساندند.
ایشان‌ اعتقاد به‌ ارزشها و عزم‌ ناشی‌ از ایمان‌ دینی‌ و انقلابی‌ را روح‌ و اساس‌ تمام‌ امور بشر برشمردند و تصریح‌ کردند: مسؤولان‌ ورزشی‌ کشور باید گسترش‌ این‌ روحیه‌ را در تمام‌ بخشهای‌ ورزشی‌ و مسؤولان‌ آنها مورد توجه‌ جدی‌ قرار دهند.
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ همچنین‌ بر لزوم‌ توجه‌ بیش‌ از پیش‌ به‌ مسایل‌ ورزشی‌ جانبازان‌ تأکید کردند.
پیش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌، آقای‌ خسروی‌ وفا رئیس‌ فدراسیون‌ ورزشهای‌ جانبازان‌ و معلولین‌، گزارشی‌ از پیروزیهای‌ کاروان‌ ورزشی‌ ذوالفقار در مسابقات‌ پارالمپیک‌ سیدنی‌ بیان‌ کرد.
همچنین‌ در این‌ دیدار جانبازان‌ و معلولان‌ عضو کاروان‌ ورزشی‌ ذوالفقار هدایای‌ خود را از دست‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ دریافت‌ کردند.
در ابتدای‌ این‌ دیدار، جانبازان‌ و معلولان‌ عضو کاروان‌ ورزشی‌ نماز مغرب‌ و عشاء را به‌ امامت‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ اقامه‌ کردند.

برچسب‌ها: جانبازان؛ ورزش؛
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی