news/content
نسخه قابل چاپ
1377/08/01

شرکت رهبر انقلاب در انتخابات سراسری سومین دوره مجلس خبرگان

همزمان با برگزاری انتخابات سراسری سومین دوره مجلس خبرگان، صبح امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را در مورد نامزدهای حوزه انتخابیه تهران به صندوق ریختند.
مقام معظم رهبری در ساعت هشت صبح امروز در پای صندوق اخذ رأی شعبه 110 حضور یافتند و پس از طی مراحل اجرایی رأی‌گیری، با نوشتن اسامی شانزده تن از نامزدهای مورد نظر خویش در برگ رأی آن را به صندوق انداختند.
در هنگام رأی‌گیری تمامی اعضای هیأت اجرایی و نظارت شعبه‌110 در پای صندوق اخذ رأی حضور داشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از انداختن رأی خود در صندوق، طی گفت‌وگویی به مردم مؤمن و انقلابی ایران توصیه کردند که هر چه زودتر در پای صندوقهای اخذ رأی حاضر شوند و با گزینش خوب و دقیق خود نسبت به تشکیل یک مجلس خبرگان خوب اقدام کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صحنه انقلاب و سیاست را صحنه یک جنگ تمام عیار از نوع خود دانستند و فرمودند: ملت ایران اهل هوشمندی و هوشیاری و برخورد با دشمن است و با وجود تلاشهای خباثت‌آمیز دشمن، ملت ما به آنچه که در جهت مصالح کشور می‌دانند عمل می‌کند و لذا در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی