news/content
نسخه قابل چاپ
1376/09/20

دیدار ولیعهد اردن با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز آقای امیر حسن بن طلال ولیعهد اردن و هیأت عالی‌رتبه همراه وی را به حضور پذیرفتند.
مقام معظم رهبری در این دیدار بر نیاز دنیای اسلام به وحدت و همبستگی تأکید کردند و فرمودند: امت اسلام با دشمنان مشترکی مواجه است و کسانی که چشم خود را بر روی دشمنان ببندند، در واقع خود را فریب داده‌اند .
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توجه کشورهای اسلامی را به ضرورت جهت‌گیری بر روی مشترکات فراوان میان یکدیگر جلب کردند و آن را عامل مهمی در تقویت جهان اسلام دانستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی خوش‌بینی خود را نسبت به آینده اسلام مورد تأکید قرار دادند و ابراز اطمینان کردند که امت اسلام با احساس مسؤولیت، بیداری و نشاط بیشتری به قرن آینده وارد خواهد شد و این درست برعکس آن چیزی است که دشمنان اسلام آرزو کرده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.
مقام معظم رهبری افزایش معنویات اسلامی در جهان و بویژه در میان جوانان را بسیار مهم خواندند و فرمودند: جوانان با میل و شوق خود به دین خدا، آینده دنیای اسلام را تضمین خواهند کرد و امیدواریم کشورهای اسلامی با عمل به وظایف خود در این سلسله تاریخی به عنوان یک حلقه ضعیف ظاهر نشوند.
در این دیدار آقای طلال سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم افتتاحیه اجلاس سران کنفرانس اسلامی و تشویق کشورهای اسلامی به اقدام و ابتکار عمل در حل مشکلات جهان اسلام را ستایش کرد.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی