news/content
نسخه قابل چاپ
1371/07/16

اعزام هیأت‌های نمایندگی رهبر انقلاب به مناطق مختلف چهارمحال‌و‌بختیاری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دومین روز از سفرشان به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری چهار هیأت جداگانه را بمنظور بررسی مسائل و مشکلات مردم به مناطق مختلف این استان اعزام کردند.
آیت‌الله امینی، آیت‌الله انواری و حجج اسلام و المسلمین رسولی محلاتی و غیوری که سرپرستی هیأتهای اعزامی مقام معظم رهبری به شهرهای سامان، بن، بروجن، فرخشهر، لردگان، اردل و فارسان را بر عهده داشتند مورد استقبال پرشور و باشکوه مردم و عشایر سلحشور این مناطق قرار گرفتند.
در مراسم استقبال مردمی از نمایندگان اعزامی رهبر انقلاب اسلامی به شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری، اقشار مختلف مردم با قربانی کردن چندین رأس گاو و گوسفند، پخش شیرینی، اهداء شاخه‌های گل و سردادن شعارهائی نظیر « دست خدا بر سرماست خامنه‌ای رهبر ماست» و «صل علی محمد سفیر رهبر آمد»، مراتب سپاس و امتنان خویش را از عنایت و توجه خاص حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناطق محروم این استان ابراز داشتند.
هیأتهای اعزامی پس از ورود به شهرهای یادشده در میان مردم حضور یافتند و طی سخنانی ضمن ابلاغ سلام و درود رهبر انقلاب اسلامی به آنان از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم این مناطق پرداختند. این هیأتها همچنین با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از مقام شامخ آنان تجلیل کردند و با شرکت در جلسه شورای اداری هر یک از شهرهای مورد نظر، کمبودها و نیازهای اساسی، در جهت محرومیت‌زدائی این مناطق را مورد بررسی و توجه قرار دادند.
سرپرستان این هیأتها عصر امروز پس از دیدار و گفتگو با مردم و بازدید از برخی از روستاها و مناطق محروم این شهرها، به«شهر کرد» بازگشتند و گزارش سفر خود را به مقام معظم رهبری ارائه دادند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی