news/content
نسخه قابل چاپ
1370/05/31

اعزام هیئت‌های نمایندگی رهبر انقلاب به بروجرد و ازنا و درود و الیگودرز

به دنبال سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان لرستان، صبح امروز هیئت‌هایی به نمایندگی از سوی ایشان رهسپار شهرهای این استان شدند.
بنابر همین گزارش این هیئت‌ها که سرپرستی آنها را آیت‌الله انواری و حجج اسلام والمسلمین رسولی محلاتی، غیوری و دعاگو بر عهده داشتند از شهرهای بروجرد، درود، الیگودرز،ازنا، کوهدشت، پلدختر، نورآباد الشتر بازدید کردند و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم و نیز مسئولین این شهرها از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شده و از پروژه‌های عمرانی و در دست ساخت این شهرها نیز بازدید بعمل آوردند.
نمایندگان اعزامی مقام معظم رهبری به شهرستانهای استان لرستان، همچنین بر گلزار شهدای انقلاب اسلامی شهرستانهای فوق‌الذکر حضور یافته و با قرائت فاتحه برای شهدای عزیز انقلاب، نسبت به روح پاک آنها ادای احترام نمودند. هیئتهای مذکور در ادامه این دیدار از شهرستانهای استان، در جمع مردم مؤمن و محروم این شهرستانها سخنرانی، و پس از آن با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین روحانیون محترم دیدار و گفتگو کردند.
این هیئت‌ها در خاتمه بازدید خود از شهرستانهای استان لرستان، گزارشهای لازم را جهت تقدیم به محضر رهبر انقلاب اسلامی تهیه کردند.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی