news/content
نسخه قابل چاپ
1369/11/17

دیدار رهبر نجات اسلامی الجزایر با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار عباس مدنی رهبر جبهه نجات اسلامی الجزایر با ایشان، دیدگاههای مبتنی بر معارف اسلامی کشورمان در قبال مسائل مهم جهانی از جمله جنگ جاری در منطقه خلیج فارس را تبیین کردند و طی آن نگرانی ملت بزرگ ایران از جنایات آمریکا و هم‌پیمانانش بر علیه ملت مسلمان عراق را یادآور شدند.
مقام معظم رهبری در این دیدار به تجربیات انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف اسلام اشاره کردند و فرمودند:ما از پیروزی نهضت اسلامی در الجزایر بسیار خوشحالیم و حاکمیت کامل اسلام در آن کشور را آرزو میکنیم. ایمان سرمایه عظیم ملت الجزایر است و باید در جهت تقویت آن تلاش شود.
رهبر انقلاب اسلامی ضرورت مقابله قدرتمندانه مسلمانان با نظام استکباری حاکم بر جهان و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان را مورد تأکید قرار دادند و تصریح کردند که آمریکا بیش از هر کشور دیگری از ایران و اسلام انقلابی در هراس است.
بر پایه همین گزارش آقای عباس مدنی نیز در این دیدار طی اظهاراتی همبستگی ملت مسلمان الجزایر با ملت بزرگ ایران را خاطرنشان ساخت و با اشاره به تهاجم گسترده استکبار غرب بر علیه اسلام و منافع مسلمانان تصریح کرد که ملت الجزایر آماده است تا تحت لوای اسلام با قدرتهای مستکبر و ظالم جهاد و مبارزه کند.

برچسب‌ها: اسلام انقلابی؛
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی