news/content
نسخه قابل چاپ
1369/07/05

دیدار رهبران حزب‌الله لبنان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امرمسلمین صبح امروز کادر رهبری حزب‌الله لبنان را بحضور پذیرفتند و طی رهنمودهایی خطاب به آنان ضرورت پرهیز از درگیری و خونریزی در داخل جامعه‌ی مسلمین این کشور بویژه جمعیت شیعه‌ی لبنان را مورد تأکید قرار دادند.
مقام معظم رهبری در این دیدار به اهمیت و حساسیت فوق‌العاده مسائل لبنان از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند و ضمن هشدار درمورد احتمال هر نوع سوءاستفاده رژیم اشغالگر قدس از اوضاع جاری در آن کشورفرمودند: یکپارچگی مردم مسلمان لبنان بویژه شیعیان این کشور بسیار مهم و تعیین‌کننده است. و حزب‌الله لبنان میتواند سهم زیادی را در ایجاد و حفظ این یکپارچگی وحدت عهده‌دار شود.
ولی امر مسلمین در پایان بیاناتشان افزودند: ما خونریزی در داخل جامعه‌ی مسلمین لبنان و بویژه شیعیان را اقدامی صددرصد منفی و نامطلوب میدانیم که باید از آن پرهیز شود.
بنابر همین گزارش پیش از بیانات مقام معظم رهبری، کادر رهبری حزب‌الله لبنان گزارشی از اوضاع جاری این کشور و همچنین فعالیتها و حرکتهای اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را تشریح کرد.

برچسب‌ها: حزب الله لبنان؛
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی