news/content
نسخه قابل چاپ
1382/10/08

تشکیل جلسه مسئولان کشوری و محلی حاضر در بم در حضور رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع مسوولان کشوری و محلی در بم تاکید کردند باید به فکر آینده بود ، نظیر حادثه بم هرلحظه و در هرجا ممکن است روی دهد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دراین جلسه با تاکید بر ادامه تلاش سریع و بی وقفه برای تامین نیازهای فوری آسیب دیدگان خاطر نشان کردند: در روند تداوم امداد آسیب دیدگان بلایای طبیعی معمولا مشکلات فراوانی بروز می کند که باید ضمن حل مسائل موجود به فکر آن مشکلات نیز بود. ایشان به اشاره به حضور سریع برخی دستگاهها و مسوولان در منطقه برای یاری آسیب دیدگان افزودند: لازم است با ارزیابی روند امداد به فکر آینده نیز بود چرا که نظیر این حادثه هر لحظه و در هر جا ممکن است روی دهد.
رهبر معظم انقلاب ایجاد مرکزیتی بسیار قوی و آگاه به همه جوانب امر را در منطقه ضروری خواندند و افزودند: همه دستگاهها باید تحت سازماندهی متمرکز و با هماهنگی و همکاری کامل کلیه امکاناتشان را برای امداد آسیب دیدگان زلزله بسیج کنند.
در این جلسه آقایان عارف معاون اول رییس جمهور، موسوی لاری وزیر کشور، سرلشکر رحیم صفوی فرمانده کل سپاه پاسداران، سرتیپ پردیس فرمانده نیروی هوایی ارتش، سرتیپ حجازی فرمانده نیروی مقاومت بسیج، سرتیپ قالیباف فرمانده نیروی انتظامی، بشارتی رییس دفتر امور مناطق محروم، کریمی استاندار کرمان، شفیعی فرماندار بم و جمع دیگری از مسوولان لشکری و کشوری حضور داشتند.

 

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی