news/content
نسخه قابل چاپ
1403/04/16

پیام به پنجاه و هشتمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و هشتمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به مسائل پیچیده‌ی کنونی جهان، بر نقش‌آفرینی و اثرگذاری این دانشجویان در مسائل بزرگ با تکیه بر انگیزه، ایمان و اعتمادبه‌نفس تأکید کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

دانشجویان عزیز! اتّحادیّه‌ی ریشه‌دار و خوش‌نام شما و استمرار فعّالیّتهای آن پدیده‌ای مژده‌بخش است. این حضور جمعی میتواند ــ در اندازه‌ی خود ــ در مسائل پیچیده‌ی کنونی جهان نقش‌آفرین باشد. اثرگذاری در مسائل بزرگ، بیش از هر عِدّه ‌وعُدّه‌ای، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفسِ فعّالان متّکی است؛ و این سرمایه‌ی ارزشمند بحمداللّه در شما جوانانِ ایرانیِ مؤمن و انقلابی موجود و مشهود است.

مسائل مهم و زخمهای تازه و کهنهی جهان را می‌شناسید. تازه‌ترین آنها فاجعه‌ی بی‌نظیر غزّه است. ‌برجسته‌ترین آنها شکست اخلاقی و سیاسی و اجتماعی غرب و سیاستمداران غربی و تمدّن غربی است. عبرتآمیزترین آنها ناتوانیِ لیبرال‌دموکراسیِ مدّعیانِ آن در استقرار آزادی بیان و غفلت مرگ‌بار آنان از موضوع عدالت اقتصادی و اجتماعی است. بارقه‌ی کمسو ولی امیدبخشِ اعتراضاتِ مردمی و بخصوص دانشجویی در آمریکا و اروپا نیز از مسائل مهمّ کنونی است. منطقه‌ی غرب آسیا و کشور عزیز ما نیز با مسائل کوچک و بزرگ متعدّد روبه‌رویند. همه‌ی اینها زمینه‌های اندیشه و کار و ابتکار برای مجموعه‌ی مبارکی همچون اتّحادیّه‌ی شما است.

توفیقات شما را از خداوند عزیز حکیم مسئلت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۳/۴/۱۵    

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی