news/content
نسخه قابل چاپ
1394/03/06

پاسخ رهبر انقلاب به نامه‌های دانش‌آموزان لبنانی

در پی برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان «نامه‌ای به رهبری» در مدارس المهدی لبنان، مجموعه‌ای از نامه‌های دانش‌آموزان لبنانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد و معظم‌له به این نامه‌ها پاسخ دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌های دانش‌آموزان مدارس المهدی لبنان، ضمن تشکر از احساسات پاک ایشان، آنها را به کسب دانش و ایمان و پرهیزگاری توصیه فرمودند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین دانش‌آموزان لبنانی را به آمادگی برای آینده بهتر و کوشش برای ایجاد دنیایی برخوردارتر از امنیت و انسانیت و اخلاق فراخواندند.

لازم به ذکر است مدارس المهدی با هفده شعبه و بیش از بیست هزار دانش‌آموز، یکی از مجموعه‌های آموزشی و تربیتی وابسته به حزب‌الله لبنان است که از سال ١٩٩٣ میلادی در راستای تعلیم و تربیت نسل‌های مؤمن و آگاه فعالیت میکند.

متن کامل پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه دانش‌آموزان مدارس المهدی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
فرزندان عزیزم، نامه‌های محبت‌آمیز شما را دیدم و از احساسات پاک شما متشکرم. عزیزان بکوشید خود را برای آینده‌ی بهتر و ایجاد دنیای برخوردارتر از امنیت و انسانیت و اخلاق آماده کنید. دانش و ایمان و پرهیزگاری سرمایه‌ی حقیقی انسان است؛ بکوشید آنها را در خود فراهم نمائید.
از خداوند سعادت شما را مسألت میکنم.

 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی