news/content
نسخه قابل چاپ
1369/07/07

انتصاب نماینده ولی فقیه در امور آزادگان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی روحانی آزاده‌ای را که ده سال در اسارت رژیم عراق بسر برده است، به سمت نماینده خود در امور آزادگان منصوب فرمودند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی بهاین شرح است:
 
بسمه تعالی

جناب‌ حجت الاسلام‌ آقای‌ سید علی‌اکبرابوترابی‌ دامت‌افاضاته‌

با سلام‌ و تحیت‌، خدا را سپاسگزارم‌ که‌ دوران‌ مرارت بار اسارت‌، آزادگان‌ سرافراز عزیز ما را مستحکمتر و آماده‌تر و در مدارج‌ کمال‌ انسانی‌ برترو والاتر ساخت.‌ و شما که‌ قریب‌ ده‌ سال‌ در کوره‌ی‌ شداید گداخته‌ و جوهر پاک‌خود را نمایان‌ ساخته‌ و بر افتخار مجاهدات‌ خود در دوران‌ اختناق‌ و پس‌ ازپیروزی‌ انقلاب‌، فصل‌ جدید و درخشانی‌ افزوده‌اید، بحمدالله‌ سهم‌ وافری‌ از برکات‌ برهه‌ی‌ دهساله‌ داشته‌اید و امید است‌ همواره‌ در صراط مستقیم‌ حق‌ وصدق‌ که‌ پوینده‌ی‌ آن‌ می‌باشید، به‌ توفیقات‌ الهی‌ نایل‌ گردید.

اینجانب‌ باتوجه‌ به‌ خدمات‌ جناب‌عالی‌ در دوران‌ دهساله‌ی‌ اسارت‌ و آشنایی‌ با مسایل ‌آزادگان‌ عزیز، شما را به‌ نمایندگی‌ خود در امور آزادگان‌ منصوب‌ می‌کنم. تا با ایجاد رابطه‌یی‌ مستمر و منضبط با آزادگان‌ سرافراز به‌ تأمین‌ نیازهای‌ معنوی‌ وفکری‌ و حفظ روحیه‌ی‌ انقلابی‌ آنان‌ بپردازید و در سایه‌ی‌ همکاری‌ با ستاد امورآزادگان‌ و سایر مراجع‌ و مراکزی‌ که‌ در امر آزادگان‌ فعالند پیگیر نیازمندیهای ‌این‌ عزیزان‌ باشید.

ان‌شاءالله‌ آزادگان‌ عزیز که‌ حقا ذخایر این‌ ملتندبتوانند مسؤولیت‌ شرکت‌ در بازسازی‌ کشور و همکاری‌ در پیشبرد جامعه‌ی‌ انقلابی ‌ما به‌ سمت‌ اهداف‌ الهی‌ و انقلابی‌ را نیز به‌ بهترین‌ وجه‌ به ‌انجام ‌برسانند.توفیقات‌ شما و برادران‌ شاغل‌ را در ستاد مزبور از خداوند متعال ‌خواستارم‌.

سید علی‌ خامنه‌ای‌

7/7/69
 

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی