news/content
نسخه قابل چاپ
1398/02/14

انتصاب حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی

انتصاب حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجّت‌الاسلام آقای سیّد عبدالفتّاح نوّاب (دامت توفیقاته)
اکنون که جناب حجّت‌الاسلام آقای قاضی‌عسکر پس از یک دوره تلاش موفّق در سرپرستی حجّاج از این مسئولیّت کناره‌گیری کرده‌اند، با تشکّر فراوان از خدمات گسترده‌ی ایشان، جنابعالی را که برخوردار از صلاحیتهای وافر و تجربه‌های ارزشمند در امر خطیر حج و اتقان و کارآمدی در سابقه‌ی فعّالیّتهای خود میباشید به نمایندگی خود و سرپرستی حجّاج محترم ایرانی منصوب میکنم.
فریضه‌ی حج موهبت بزرگ خداوند بر مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی و اجتماعی و بین‌المللی برای آنان است. مهم آن است که ما قدر این نعمت را شناخته و ظرفیّت بهره‌مندی از آن را در مقیاس فرد و جامعه افزایش دهیم. چگونگی هدایت و مدیریت این رویداد عظیم، میتواند نقش‌آفرین در این شناخت و بهره‌‌مندی باشد، و امید است جنابعالی در این عرصه‌ی حسّاس مشمول توفیق و کمک خداوند بوده و آزمون شایسته‌ای را بگذرانید.
والسّلام علیکم و‌ رحمة‌الله
سیّدعلی خامنه‌ای   
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی