news/content
نسخه قابل چاپ
1397/12/02

موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد آیت‌الله آملی لاریجانی و تشکر از زحمات وی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌ی قضائیه برای معرفی پیش از موعد ریاست جدید این قوه موافقت کردند.
آیت‌الله آملی لاریحانی ریاست فعلی قوه‌ی قضائیه در نامه‌ای از رهبر انقلاب درخواست کردند تا با توجه به مدت قلیل باقیمانده از دوره ریاست قوه قضاییه، برای اینکه خللی در امور پیش نیاید و بتوانند بر امور مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان -که مسئولیت‌های مهمی در آن‌ها تعریف شده است- متمرکز شود، در صورت صلاح‌دید قبل از پایان دوره، ریاست جدید را منصوب نمایند.

متن موافقت رهبر انقلاب و پاسخ ایشان به نامه‌ی رئیس قوه‌ی قضائیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
با سلام و تحیت و تبریک با پیشنهاد بحقّ جنابعالی موافقم و آن را می‌پذیرم. لازم میدانم در پایان یک دوره‌ی پرتلاش و سرشار از اقدام و ابتکار در قوه‌ی قضائیه، بار دیگر از شخص جنابعالی که بحمدالله با شایستگیهای برجسته‌ی علمی و عملی و با مجاهدت فراوان، خدمات بزرگی به حوزه‌های مسئولیت خود تقدیم نمودید و نیز از همکاران صمیمی و مخلص که در مدیریت سنگین قوه‌ی قضائیه در کنار شما تلاش بی‌وقفه و ارزشمند کردند تشکر و قدردانی کنم و از خداوند متعال دوام توفیق در مسئولیتهای تازه را برای شما مسألت نمایم.
والسلام علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنه‌ای   
     ۹۷/۱۲/۰۲        

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی