news/content
نسخه قابل چاپ
1369/03/21

پیام تسلیت در پی شهادت حجت‌الاسلام مزاری

در پی به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام مزاری امام جماعت مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب زاهدان بدست عوامل استکبار جهانی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان ارسال گردید. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌
جناب‌ حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین‌ آقای‌ حاج‌ سید مهدی‌ عبادی‌
امام‌ جمعه‌ی‌ محترم‌ زاهدان‌

شهادت‌ مظلومانه‌ی‌ عالم‌ خدوم‌ و متعهد، حجت الاسلام‌ آقای‌ مزاری‌ رضوان ‌الله‌ علیه‌ را به‌ جنابعالی‌ و کلیه‌ی ‌بازماندگان‌ ایشان‌ و به‌ مردم‌ مؤمن‌ زاهدان‌ تبریک‌ و تسلیت‌ می‌گویم‌. دشمنان ‌کوردل‌ و عنود با آلودن‌ دست‌ پلید خود به‌ خون‌ این‌ روحانی‌ بزرگوار که ‌خدمات‌ فرهنگی‌ و اجتماعی‌ او برای‌ همه‌ معلوم‌ و خلوص‌ و پاکدامنی‌ او در فعالیتها و تلاشهای‌ صادقانه‌اش‌ مشهود است‌ ، خود را و اربابان‌ پلید خود را رسوا کردند و اثبات‌ نمودند که‌ دستگاه‌ استکبار و ایادی‌ و نوکرانش‌ در راه‌ دشمنی ‌با نظام‌ اسلامی‌ و عناصر شریف‌ خدمتگزار آن‌ از این‌گونه‌ جنایات‌ وحشیانه‌ نیزدریغ‌ ندارند. این‌ حادثه به‌ روسیاهی‌ هرچه‌ بیشتر دشمنان‌ و دستهای‌ تفرقه ‌افکن‌ خواهد انجامید و دشمنان‌ اسلام‌ از این ‌گونه‌ جنایات‌ طرفی‌ نخواهند بست‌. عناصر مؤمن‌ و متعهد و خدوم‌ مخصوصاً در مناطق‌ محروم‌ مانند آن‌ استان ‌مظلوم‌ با مشاهده‌ی‌ جنایات‌ دشمن‌ که‌ از روی‌ سراسیمگی‌ و به‌ خاطر دشمنی‌ با مردم‌ و خدمتگزاران‌ مردم‌ است‌ با انگیزه‌ی‌ قویتر و پیگیری‌ بیشتر خدمات‌ الهی ‌خود را انجام‌ خواهند داد.

خداوند آن‌ مرحوم‌ را با اولیایش‌ محشور فرماید و همه‌ی‌ شهدای‌ عزیز و گرانقدر را مشمول‌ رحمت‌ و برکات‌ خود فرماید.

والسلام‌علیکم‌ و رحمة‌الله
سید علی‌ خامنه‌ای‌

21/3/69

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی