news/content
نسخه قابل چاپ
1381/11/02

نامه به رئیس‌جمهور در تأیید تجمیع مأموریت ارائه خدمات به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در نامه‌ای به آقای خاتمی رئیس‌جمهور، نظرات کارشناسان مبنی بر تجمیع مأموریت ارائه‌ی خدمات به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا در بنیاد شهید انقلاب اسلامی را مشروط بر حفظ شدن ویژگی نهادی بنیاد شهید تأیید نمودند.
متن نامه‌ی رهبر انقلاب اسلامی بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن‌ الرحیم
جناب آقای خاتمی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
نظر به اهمیت موضوع ارائه خدمات به ایثارگران که ولی‌نعمتان این جامعه هستند و دغدغه‌هایی که نسبت به استیفای حقوق این عزیزان داشته و دارم، اکنون که نتیجه‌ی جمع‌بندی متولیان امور، ضرورت تجمیع مٲموریت ارائه خدمات به خانواده‌ی معزز شهداء، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز در بنیاد شهید انفلاب اسلامی می‌باشد، اینجانب این تصمیم مبارک را تأیید می‌کنم مشروط بر اینکه نهادی بودن آن حفظ شود تا این نهاد انقلابی بتواند با هماهنگی و در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی کشور حداکثر خدمات ممکن را به ایثارگران و خانواده محترم ایشان ارائه نماید.
ضمن تشکر از رئیس‌جمهور محترم، مجلس شورای اسلامی و کلیه دست‌اندرکاران که همیشه پشتیبان ایثارگران بوده و می‌باشند انتظار دارم کلیه تلاش خود را برای اجرایی نمودن این طرح از آغاز سال ۱۳۸۲ بعمل آورند.
از خداوند متعال موفقیت تمامی خدمتگزاران به اقشار محروم و ایثارگر را مسٲلت می‌نمایم.
سید علی خامنه‌ای
۱۳۸۱/۱۱/۲    
 
https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/40075/in3.jpg
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی