news/content
نسخه قابل چاپ
1396/10/16

انتصاب رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه منصوب کردند. ایشان همچنین ضمن تقدیر از خدمات باارزش حجت‌الاسلام آقای سیّدرضا تقوی در دوران مسئولیت، اعضای جدید شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه را نیز منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
اکنون که دوران مسئولیّت طولانی و پُربار جناب حجّت‌الاسلام آقای حاج سیّدرضا تقوی در رأس مجموعه‌ی سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه به پایان رسیده، با تشکّر فراوان از خدمات باارزششان در مدّت نزدیک به دو دهه، جناب ‌حجّت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست این مجموعه و جناب حجّت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدهاشم رسولی و نیز حضرات حجج اسلام آقای حاج سیّدرضا تقوی، آقای حاج سیّدعلی قاضی‌عسکر، آقای حاج شیخ حبیب‌الله غفوری، آقای حاج شیخ عباسعلی اختری، آقای حاج شیخ محمد جعفری‌گیلانی، آقای حاج سیّدمهدی خاموشی، آقای حاج سیّدعلی شاهچراغی را به عضویت در شورای آن منصوب میکنم. انتظار میرود جناب آقای حاج‌علی‌اکبری با ادامه و تکمیل فعّالیّتهای گذشته و افزودن کیفیّت در آن و بهره‌گیری از نظرات شورا، بر شکوفایی و تأثیرگذاری این نهاد مبارک رحمانی بیفزایند.
والسّلام علی جمیع اخواننا و رحمة‌الله
سیّدعلی خامنه‌ای          
۱۶ دی ماه ۱۳۹۶           
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی