news/content
پیوندهای مرتبطپیام‌ها و نامه‌هاپیام‌ها و نامه‌ها
نسخه قابل چاپ
1368/10/13

انتصاب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ ری‌شهری به سمت دادستان دادگاه روحانیت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی طی حکمی آقای حجة‌الاسلام‌ والمسلمین‌ محمد محمدی ‌ری‌شهری‌ را به سمت دادستانی ‌دادگاه‌ روحانیت‌ منصوب کردند. متن حکم به این شرح است:

بسم ‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم‌

جناب‌ حجةالاسلام ‌والمسلمین‌ آقای‌ محمدی‌ ری‌ شهری ‌دامت‌تأییداته‌

پیرو استعفای‌ جناب‌ حجة‌الاسلام‌ والمسلمین‌ آقای‌ فلاحیان‌ از دادستانی‌ دادگاه‌ روحانیت‌ و با تشکر فراوان‌ از خدمات‌ و زحمات‌ ارزنده‌ی‌ ایشان‌ در طول‌ اشتغال‌ به‌ این‌ مسؤولیت‌ مهم‌، جنابعالی‌ را که‌ بحمدالله‌ برخوردار از صلاحیت های‌ علمی‌ و عملی‌ ودارای منزلت‌ شایسته‌یی‌ در نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ می‌باشید به‌ دادستانی‌ این‌ دادگاه‌ منصوب‌ می‌کنم‌. اهمیت‌ شأن‌ و نقش‌ علمای‌ دینی‌ و جامعه‌ی‌ روحانی‌ در هدایت‌ مردم‌ و قوام‌ امور کشور اقتضا می‌کند که‌ نسبت‌ به‌ تخلفات‌ و کجروی هایی‌ که ممکن‌ است‌ از برخی‌ عناصر روحانی ‌نما صادر شود حساسیت‌ و اهتمام‌ نشان‌ داده‌ شود و با متخلفین‌ برخوردی‌ قاطع‌ و منطبق‌ با احکام‌ اسلامی‌ انجام‌ گیرد. امید است‌ همچنان‌ که‌ از جنابعالی‌ معهود است‌ با اتکال‌ به‌ خداوند و اعتماد به عدل‌ قضایی‌ اسلام‌، این‌ مسؤولیت‌ خطیر را عهده‌دار گردید.

والسلام علیکم

سید علی‌ خامنه‌ای‌

13/10/68

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی