news/content
پیوندهای مرتبطپیام‌ها و نامه‌هاپیام‌ها و نامه‌ها
نسخه قابل چاپ
1394/01/16

انتصاب اعضای هیأت امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

با توجه به تغییرات صورت گرفته در اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه مسئولین سابق این نهاد، «اعضای هیأت امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)» را منصوب و تأکید کردند در تحقق هدف نورانی این تشکیلات الهی، یعنی توانمندسازی و تأمین خوداتکایی محرومان و رشد ایمانی آنان گام‌های اساسی و تکمیلی برداشته شود.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با توجه به تغییراتی که در اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است؛ حضرات آقایان حجت‌الاسلام حاج‌شیخ محسن کازرونی، مهندس پرویز فتاح، حسین انواری، حمیدرضا ترقی، سید مرتضی بختیاری، مهندس سید منصور برقعی و خانم دکتر مرضیه وحیددستجردی را به‌عنوان اعضای هیأت امنا و جناب آقای مهندس پرویز فتاح را به‌عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می‌کنم.
رجاء واثق دارم مجموعه فوق و رئیس محترم این نهاد انقلابی با استعانت از پروردگار متعال و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند موجود، در تحقق هدف نورانی این تشکیلات الهی که همانا توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان و تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی آنان با ارائه‌ی خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی می‌باشد، گام‌های اساسی و تکمیلی بردارند.
بی‌شک مسئولین سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) و در رأس آنها جناب آقای عسگراولادی رحمة‌الله‌علیه و در سال‌های اخیر اعضای شورای مرکزی و جناب آقای انواری زحمات با ارزشی را در شکل‌گیری این نهاد مؤثر و موفق در مبارزه با فقر و محرومیت کشیده‌اند که ضمن تقدیر از تلاش‌های مخلصانه‌ی آنان، برای همه‌ی آنها اجر و پاداش الهی را مسألت دارم. گرچه تکیه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر کمک‌های کمّی و کیفی مردم عزیز کشورمان باید باشد، اما ایفای نقش توسط دولت و مجلس و دستگاه قضایی در پشتیبانی‌های همه‌جانبه از این نهاد انقلابی در جهت انجام مأموریت‌های مقدس آن، امری انکارناپذیر است. مزید توفیقات همه آقایان را از خداوند متعال خواستارم.
سید علی خامنه‌ای
۱۶ فروردین ۱۳۹۴

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
نظرات مخاطبان : [ تعداد نظرات منتشره : 17 نظر ]
  • مهدی ،
    1394-03-02 - 18:16

    امیدوارم با ورود مهندس فتاح  حال کمیته امداد خوب شود!
    
    تشکر ویژه از رهبر عزیزم که همیشه به همه ارکان نظام نگاه ویژه دارند....
    
    
  • 1394-02-23 - 10:21

    با سلام اقدامات مقام معظم رهبری بسیار به جا وبه موقع بود امید است مسو لین جدید موفق و روند خوبی به دور گروه گرایی  وسلیقه ای که حاکم بود وظیفه اللهی که توفیق بزگی است انجام وظیف کنند 
  • نیروی قراردادی ،
    1394-02-06 - 11:37

    با سلام و درود به امام خامنه ای - انشاء ا... انتخاب شایسته ایشان در قدم اول به نفع محرومان جامعه باشد و در قدم دوم باعث تحول عظیم در امداد و از همه مهمتر تحول در روحیه ی پرسنل امداد باشد . شمارا به خدا فکری هم به حال نیروهای قراردادی کنید . نه حقوق درست و حسابی و نه مزایایی دارند ، خواهشمند است اقدامی در تغییر وضعیت این نیروها انجام دهید تا آنها هم بتوانند احساس امنیت شغلی داشته باشند و بتوانند بهتر خدمت کنند . با تشکر . یا علی . التماس دعا 
  • یکی از نیروهای شرکتی در امداد ،
    1394-01-30 - 21:25

    با سلام خدمت رهبر فرزانه و عزیز کشورم ایران
    از زمان حضور آقای فتاح در کمیته امداد اتفاقات خوبی افتاده و در حال حاضر ادامه دارد ، کارمندان احساس خیلی خوبی دارند و به علت مشاهده رفتار و منش آقای فتاح ، مجددا روح امدادی آنها زنده شده است .
    بدین وسیله از رهبرم و آقای فتاح درخواست دارم در صورت امکان توجهی نیز به نیروهای شرکتی داشته باشند ، حقیقتا فعالیتی که تمامی نیروهای شرکتی در کمیته امداد دارند شایسته است اما دیده نمی شود ، شرکت ها در ازاء نیروهای شرکتی مبلغ قابل توجهی دریافت می کنند اما حقوقی که به آن ها می دهند بسیار پایین است .
    باز هم از انتخاب شایسته آقای فتاح خوشحال و مسرورم .
    با سپاس فراوان
  • محمد زارع ،
    1394-01-25 - 16:06

    سلام به رهبر فرزانه و سلام برمردان متعهد ودلسوز انقلاب که خاک جبهه ها ،عشق انقلاب و حب ولایت از آنان مردان بی ریا ،متخصص و متعهد خلق کرده .به امداد خوش امدی شیر مرد . دست رهبرمان را با انتصاب شایسته و به موقع و هوشیارانه شما میبوسم دست علی به همراهت
  • جوادی ،
    1394-01-18 - 11:58

    باسلام و عرض ادب
    آرزوی دیرینه ام دیدار رهبری ست،ولی تا حالا که نتونستم.
    یعنی میشه یه روزی به این آرزوم برسم؟؟
  • امير ،
    1394-01-18 - 11:47

    خداند رهبر انقلاباسلامي را سلامت وسربلند براي مردم ايران نگه دارد وارزوي سربلندي وموفقيت رابراي اقاي فتاح وتغييرات اساسي ازنظر مديريت استانها راارزومنديم
  • علی متقی خضری از کرمان ،
    1394-01-17 - 22:02

    باسلام و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حفظه الله و با سپاس از معظم له ، با سوابق ارزشمندی که از جناب آقای فتاح  سراغ دارم شکی نیست که ایشان میراث گرانبهای حضرت امام(ره) را در کوتاه ترین زمان ممکن متحول خواهد کرد . انشاء الله
  • خ-خ ،
    1394-01-17 - 21:26

    قطعا انتخاب معظم له با کارشناسی عمیق صورت گرفته. منصوبین از جانب ایشان هم انشاءالله تمام قد به اعتماد حضرت آقا(مدظله العالی) ارج نهند همان گونه که سابقه ی آنها نشان داده است. حضور خانم دستجردی عزیز هم در این مجموعه، بسیار مایه ی خرسندی است. تدبیرهایتان الحمدلله تحسین برانگیز است آقاجان. ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله.
  • صدرا ،
    1394-01-17 - 14:48

    از این انتصاب شایسته و خردمندانه مقام معظم رهیری تقدیر و تشکر می کنم .امیدوارم نظرات  ایشان جهت رسیدگی به امور خانواده های نیازمند هرچه سریعتر تحقق یابد.
  • 1394-01-17 - 11:52

    مهندس فتاح گزینه بسیار مناسبی است.
  • سید رضا هاشمی پور از استان یزد ،
    1394-01-17 - 10:09

    موفق و سربلند باشید جهت خدمت مخلصانه به نیازمندان بزرگوار
  • ناصر ،
    1394-01-17 - 07:49

    انشاالله قدم جناب فتاح خير است خسته شديم از آقايون تكراري
  • 1394-01-17 - 07:01

    باسلام وتحیت محضرمقام   معظم رهبری امیدوارم این مجموعه جدیدبرای رضای خداوامدادبه محرومان موفق باشندودرانتصابات مدیران جدیددقت نموده ازکارشناسان مجرب موجودبهره گیری نمایند.
  • نوبخت ،
    1394-01-17 - 06:09

    باسمه تعالی
    سلام علیکم
    به آقای فتاح و اعضای محترم هیئت امناء کمیته امام(ره ) به جهت انتصابشان از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله ) تبریک عرض مینمایم و براییشان از خداوند متعال طلب موفقیت مینمایم .
    بنده به سهم خودم در تحقق اهداف اعلام شده از سوی معظم له از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهم ورزید .
  • محمدامین ،
    1394-01-16 - 23:14

    جانم فدای رهبرعزیزم
  • 1394-01-16 - 22:35

    زحمات جناب انواری بیش از این شایسته تقدیر است
در این رابطه بخوانید :
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی