news/content
پیوندهای مرتبطصوتصوتعکس ويژهعکس ويژه
نسخه قابل چاپ
1391/06/19

تقدیر از قهرمانان جانباز و معلول جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه‌ی رئیس کمیته‌ی ملی پارالمپیک، از قهرمانان جانباز و معلول جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تقدیر کردند و پایبندی آن‌ها به ارزش‌ها و احکام اسلامی را درخور قدردانی و سپاس جداگانه دانستند.
متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
قهرمانان عزیز جانباز و معلول
افتخاراتی که در مسابقات جهانی به‌ دست آوردید، مایه‌ی خرسندی و سرافرازی و شادمانی ملت ایران است. صمیمانه از همه‌ی شما تشکر می‌کنم.
پایبندی‌هایی که به ارزش‌ها و احکام اسلامی نشان دادید نیز درخور قدردانی و سپاس جداگانه است. خداوند همواره شما را سربلند بدارد.
سید علی خامنه‌ای
۹۱/۶/۱۹

آقای خسروی‌وفا -رئیس کمیته‌ی ملی پارالمپیک در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت‌های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران -کاروان ورزشی شهید رئیس‌علی دلواری- در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، آورده است: این پیروزی‌ها که در سایه‌ی شعار توکل، تلاش، میثاق با شهدا و با مددگرفتن از شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم ایشان و با حفظ اصول و کرامت ایرانی اسلامی به دست آمد، توانست موجب شادی مردم کشور شود. [تصویر و متن کامل نامه]

 

در این رابطه بخوانید :
پیامک‌های این دیدار
  • رهبرانقلاب در پیامی ضمن تشکر صمیمانه از قهرمانان جانباز و معلول کاروان پارالمپیک ایران، فرمودند: «پایبندیهائی که به ارزشها و احکام اسلامی نشان دادید درخور قدردانی جداگانه است».
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی