news/content
نسخه قابل چاپ
1383/12/04

پیام تسلیت در پی وقوع زلزله استان کرمان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن اظهار تاٌثر عمیق از وقوع زلزله در بخش های از استان کرمان بر لزوم اقدامات آنی و بسیج فوری دستگاههای امداد و نجات و درمان برای کمک به آسیب دیدگان از زلزله تاٌکید کردند. متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع زلزله ای خسارت بار در بخشهایی از استان کرمان به ویژه منطقه زرند که موجب کشته و مجروح شدن صدها نفر از هموطنان و آوارگی هزاران تن از مردم شریف این خطه گردیده است، موجب تاٌثر عمیق اینجانب شد.

قبل از هر چیز لازم می دانم بر لزوم اقدامات آنی و بسیج فوری دستگاههای امداد و نجات، درمان و اسکان موقت و تاٌمین مایحتاج ضروری تاٌکید کنم.

باید در عملیات نجات لحظه ها را غنیمت دانسته و تا پایان این مرحله متصدیان استانی و کشوری نظارت دقیق اعمال کنند و سپس مرحله به مرحله رسیدگیهای لازم با برنامه ای صحیح در زمان مناسب به انجام رسد.

جان باختن اسفبار این تعداد از مردم مؤمن و شریف استان کرمان مصیبتی بزرگ و موجب غمی جانکاه است که با التجاء به حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و استعانت از صبر و درجات صابران میتوان بر آن فائق شد.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و ملت شریف ایران و خصوصاً بازماندگان و هم میهنانی که به سوگ عزیزان خود در این حادثه دلخراش نشسته اند، سلامتی و شفای کامل و عاجل مصدومان و مجروحان را از خدای متعال خواستارم و بار دیگر از همه مسؤولان و متصدیان کار، سرعت، دقت، انضباط و جامعیت در رسیدگی را مطالبه می کنم.

والسلام علیکم و رَحْمَةُاللَّهِ
سید علی خامنه ای
4/اسفند/1383

در این رابطه بخوانید :
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی