news/content
نسخه قابل چاپ
1383/11/27

پیام تسلیت در پی جان‌ باختن جمعی از هموطنان در حادثه آتش سوزی مسجد ارک تهران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت جان باختن ده‌ها نفر از هموطنان مؤمن و صالح در حادثه آتش سوزی مسجد ارک تهران، بر لزوم بکارگیری تمام توان در تسریع به رسیدگی و درمان مصدومان این حادثه دلخراش تاکید کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه ی جانگداز آتش سوزی در مسجد ارک تهران که به کشته شدن دلخراش و فجیع ده ها نفر از بندگان مؤمن و صالح و مصدوم شدن تعداد بیشتری از آنان منجر شد موجب تاٌلم شدید اینجانب گردید.

به یقین آنان که در حال اقامه نماز در وقت فضلیت و جماعت بودند و برای برپائی عزای سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و فراگیری معارف و تعظیم شعائر دین در خانه خدا گرد آمده و مشغول بهترین عبادات بودند اینک به جوار رحمت حق پر کشیده و میهمان سرور و مولای خویش اند و عمری یالیتنا کنا معکم را اینک ادراک کرده و عند الله متنعم اند انشاءالله.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیت الله ارواحنا فداه و همه مصیبت دیدگان این ضایعه مؤلمه و مردم عزیز تهران و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و برای اصحاب مصیبت از حق تعالی صبر و شکیبائی و اجر و پاداش وافر رحمانی مساٌلت می کنم و برای قربانیان این واقعه رحمت و مغفرت و رضوان الهی را استدعا دارم و شفای عاجل و سلامتی کامل و شامل را برای همه مصدومان و مجروحان و آسیب دیدگان از حضرت احدیت طلب می کنم.

لازم می دانم ضمن تشکر از همه مسؤولان امداد رسان و متصدیان درمان بر لزوم بکار گیری تمام توان در تسریع به رسیدگی و درمان این عزیزان تاٌکید کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید علی خامنه‌ای
27/بهمن/1383
 

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی