news/content
نسخه قابل چاپ
1383/02/20

انتصاب نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.
متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجه الاسلام آقای حاج شیخ محمد حسن رحیمیان
اکنون که با درخواست مدیران نهادهای مربوط به امور ایثارگران و تصویب شورای عالی اداری ، نهادهای مزبور در بنیاد شهید ادغام شده و نهاد نو و فراگیری بر مبنای اساسنامه ی بنیاد شهید تشکیل گردیده است، ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و خدمات برجسته ی جنابعالی در آن بنیاد در سال های متمادی که با دلسوزی و دلبستگی وتدبیر و فداکاری صورت گرفته و شایسته ی سرمشق گیری مدیران بعدی است ، و با توجه به فضیلت و پارسایی و پرهیز گاری که بحمدالله از آن برخوردارید و تجارب ارزنده یی که در اداره ی امور ایثارگران دارید، طبق اساسنامه ی بنیاد تازه تاسیس ، جنابعالی را به نمایندگی خود در آن بنیاد منصوب می کنم. همکاری متقابل جنابعالی و رییس محترم بنیاد موجب خدمات رسانی هر چه کامل تر به خانواده های معزز شهیدان و جانبازان و آزادگان خواهد بود انشا الله .
توفیقات جنابعالی و دیگر دست اندرکاران را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

سیدعلی خامنه ای
20/2/1382

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی