news/content
نسخه قابل چاپ
1374/03/03

انتصاب حجت‌الاسلام محسن‌ مجتهد شبستری به نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ محسن‌ مجتهد شبستری را به‌ نمایندگی ولی فقیه‌ در استان‌ آذربایجان‌ شرقی و امامت‌ جمعه‌ تبریز به‌‌طور موقت‌ منصوب‌ کردند.
متن‌ حکم‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:
 
بسم‌‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

جناب‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ آقای حاج‌ میرزا محسن‌ مجتهد شبستری‌ (دامت‌ افاضاته‌)

اکنون‌ که‌ امام‌ جمعه‌ی محترم‌ تبریز پس‌ از سالها خدمت‌ سودمند و تلاش‌ صادقانه‌ و مجاهدت‌آمیز در میان‌ مردم‌ انقلابی و پرشور و با ایمان‌ آن‌ شهر عزیز، برای خدمات‌ علمی به‌ حوزه‌ی عالی‌مقام‌ قم‌ منتقل‌ میشوند، جنابعالی را که‌ برخوردار از شایستگی علمی و عملی، و خود فرزند صالح‌ آن‌ شهر علم‌ و فرهنگ‌ میباشید و در اداره‌ی حوزه‌های علمیه‌ و فعالیتهای خطیر دینی و سیاسی دارای سوابق‌ درخشان‌ هستید به‌ نمایندگی ولی فقیه‌ در استان‌ و امامت‌ جمعه‌ی تبریز منصوب‌ میکنم‌.

فعلا با توجه‌ به‌ اشتغالات‌ با اهمیت‌ جنابعالی در تهران‌ و در سنگر مجلس‌ شورای اسلامی، این‌ انتصاب‌ به‌طور موقت‌ است‌ و امید است‌ در مدت‌ اقامت‌ خود در میان‌ مردم‌ عزیز تبریز، با بیان‌ و عمل‌ خود همچون‌ چراغ‌ هدایتی در میان‌ آن‌ مردم‌ قدردان‌ و وفادار بوده‌ باشید. سلام‌ اینجانب‌ را به‌ اهالی محترم‌ تبریز و دیگر شهرها و روستاهای آذربایجان‌ شرقی ابلاغ‌ فرمائید.
 
والسلام‌ علیکم‌ و رحمة‌الله‌
سیدعلی خامنه‌ای    
 ۳ خرداد ۱۳۷۴       
 

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی