news/content
نسخه قابل چاپ
1382/01/20

انتصاب حجت‌الاسلام محمدتقی واعظی به امامت جمعه زنجان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام آقای‌حاج شیخ محمدتقی واعظی را به سمت امام‌جمعه زنجان و نمایندگی خود در این استان منصوب کردند.
متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمد تقی واعظی دامت‌افاضاته
پس از رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید اسماعیل موسوی، امام جمعه‌ی محترم زنجان که سالهای طولانی در مسؤولیت خطیر خود،خدمات‌ باارزشی انجام دادند، اینک جنابعالی را که از روحانیون فاضل و خدوم و برخوردار از علم و عمل می‌باشید، به امامت‌جمعه‌ی زنجان و نمایندگی خود در آن استان ‌منصوب می‌کنم.
مردم متدین وشریف آن استان در همه‌ی مراحل انقلاب ودر طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایمان و شجاعت و آگاهی و حضور خود در صحنه‌های گوناگون را به روشنی نمایان ساخته و درخور تکریم و احترامند. شایسته است در ارائه خدمات دینی و فرهنگی با آن مردم عزیز، بویژه جوانان هوشمند و روشن‌بین آن استان ازهمه‌ی ظرفیتهای علمی و عملی خود که بحمدالله گسترده و متنوع است استفاده نمایید.
انتظار می‌رود که علماء اعلام و برجستگان و صاحبنظران آن استان و نیز مسؤولین محترم دولتی، کمال همکاری و همدلی را باجنابعالی داشته باشند.
والسلام علیکم و رحمةالله
سیدعلی خامنه‌ای
 20 فروردین 1382

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی