news/content
نسخه قابل چاپ
1380/05/21

پیام تسلیت در پی جان باختن ده‌ها نفر در اثر وقوع سیل در گلستان و شمال خراسان

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در پیامی‌ با ابراز تأثر عمیق‌ از جان‌ باختن‌ دهها نفر از هم‌وطنانمان‌ در سیل‌ اخیر، دستگاههای‌ مسؤول‌ و عموم‌ مردم‌ را به‌ امداد سریع‌ آسیب‌دیدگان‌ فراخواندند.
متن‌ پیام‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
جاری‌ شدن‌ سیل‌ در استانهای‌ گلستان‌ و شمال‌ خراسان‌ و برخی‌ مناطق‌ دیگر که‌ سبب‌ جان‌ باختن‌ دهها نفر از هم‌ میهنان‌ عزیز و وارد آمدن‌ خسارات‌ به‌ روستانشینان‌، مزارع‌، احشام‌ و اموال‌ آنان‌ شد موجب‌ تأثر عمیق‌ گردید.
اینجانب‌ ضمن‌ تسلیت‌ این‌ مصیبت‌ به‌ ملت‌ شریف‌ ایران‌، بخصوص‌ مردم‌ مناطق‌ آسیب‌ دیده‌ و تمامی‌ حادثه‌‌دیدگان‌ و بازماندگان‌ این‌ حادثه‌ تلخ‌، از دستگاههای‌ مسؤول‌ می‌خواهم‌ که‌ با سرعت‌، به‌ کمک‌ آسیب‌دیدگان‌ شتافته‌ و با امدادرسانی‌ فوری‌ و ترمیم‌ ویرانی‌ها و جبران‌ خسارات‌، زخم‌ ناشی‌ از این‌ حادثه‌ را التیام‌ بخشند و از عموم‌ ملت‌ عزیز نیز می‌خواهم‌ که‌ در حد امکان‌ خود به‌ کمک‌ آسیب‌دیدگان‌ این‌ حادثه‌ و مسؤولین‌ امدادرسانی‌ بشتابند.
از خداوند متعال‌ برای‌ مجروحان‌، سلامت‌ و برای‌ جان‌ باختگان‌ مغفرت‌ و برای‌ بازماندگان‌ و صدمه‌دیدگان‌ صبر و جبران‌ مسئلت‌ می‌نمایم‌.
سیدعلی‌ خامنه‌ای‌
 21 مرداد 1380

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی