news/content
نسخه قابل چاپ
1380/05/15

انتصاب‌ حاج‌ سیداحمد فاطمی‌ به امامت جمعه اردبیل‌

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ طی‌ حکمی‌ حجت‌‌‌الاسلام‌ آقای‌ حاج‌ سیداحمد فاطمی‌ را به‌ عنوان‌ امام‌ جمعه‌ اردبیل‌ و نماینده‌ ولی‌ فقیه‌ در استان‌ اردبیل‌ منصوب‌ کردند.
متن‌ حکم‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ بدین‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
جناب‌ حجت‌‌الاسلام‌ آقای‌ حاج‌ سید احمد فاطمی‌ دامت‌ افاضاته‌
با یاد نیک‌ و طلب‌ علو درجات‌ برای‌ مرحوم‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ آقای‌ مروج‌ رحمة‌الله‌ علیه‌ که‌ سالها در استان‌ اردبیل‌ منشأ برکات‌ فراوان‌ بودند، جناب‌عالی‌ را به‌ امامت‌ جمعه‌ی‌ شهر اردبیل‌ و نمایندگی‌ خود در آن‌ استان‌ منصوب‌ میکنم‌.
مردم‌ شریف‌ آن‌ سامان‌ که‌ از دیرباز به‌ دیانت‌ و پایبندی‌ به‌ ارزشهای‌ والای‌ اسلامی‌ و اخلاص‌ و معرفت‌ و محبت‌ به‌ اهل‌ بیت‌ علیهم‌السلام‌ شهره‌اند، پس‌ از انقلاب‌ نیز در همه‌ی‌ آزمونهای‌ بزرگ‌ و افتخارآفرین‌ در صفوف‌ مقدم‌ قرار داشته‌اند، و اکنون‌ انتظار می‌رود با حضور جناب‌عالی‌ که‌ از مراتب‌ علم‌ و عمل‌ و نشاط و ابتکار برخوردار می‌باشید ارتباط سازنده‌ میان‌ آن‌ مردم‌ مؤمن‌ و شریف‌ بخصوص‌ نسل‌ جوان‌ باصفا و پرشور با پایگاه‌ رفیع‌ امامت‌ جمعه‌ و حوزه‌ی‌ علمیه‌ روزبروز مستحکم‌تر گردد.
بی‌گمان‌ همفکری‌ و همکاری‌ علماء اعلام‌ و اصحاب‌ اندیشه‌ و هنر و معرفت‌، موجب‌ توفیق‌ روزافزون‌ در این‌ اهداف‌ والا خواهد بود انشاءالله‌.
تأییدات‌ شما را از خداوند متعال‌ مسئلت‌ مینمایم‌.
والسلام‌ علیکم‌
سیدعلی‌ خامنه‌ای‌
 15 مرداد 1380

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی